Osten östlund skrev: ↑2025-02-13 23:31:56
Uppdatering Wiken. Använt 30% av stridskassan på Eriksson/Hävelid.
Inte riktigt silly season (jag brukar själv påpeka när inte ämnet för tråden följs), men hör ett undantag.
Vart finner man denna video förutom via denna länk?? Känns som jag missar en informationskanal. För på den officiella YT-kanalen finns den inte. Någon har ju uppenbarligen hittat den innan videon publicerades i denna tråd
Var med om något snarlika för några veckor sen då det kom en video gällande stridskassan strax efter BIK-matchen. Det klippet finner jag bara via sidan där insamlingen är.
Osten östlund skrev: ↑2025-02-13 23:31:56
Uppdatering Wiken. Använt 30% av stridskassan på Eriksson/Hävelid.
Inte riktigt silly season (jag brukar själv påpeka när inte ämnet för tråden följs), men hör ett undantag.
Vart finner man denna video förutom via denna länk?? Känns som jag missar en informationskanal. För på den officiella YT-kanalen finns den inte. Någon har ju uppenbarligen hittat den innan videon publicerades i denna tråd
Var med om något snarlika för några veckor sen då det kom en video gällande stridskassan strax efter BIK-matchen. Det klippet finner jag bara via sidan där insamlingen är.
Jockepuck skrev: ↑2025-02-14 17:02:15
Clara borta från FBK. Vilka plockar upp han?
Det hade varit ett bra alternativ om han är lika dominant som han var i slutet på förra säsongen i Brynäs.
Han red på att Brynäs la i en omöjlig växel i slutet av förra säsongen. Det kan Hävelid också göra om vi gör detsamma. Tror inte Clara är en uppgradering ändå.