Vi går vänta t om maj iallafall. Tråkigt om du sitter på psyket, ifall vi går upp!
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Jag trodde att syftet med insamlingen skulle vara att ta in nån där det verkligen behövs, dvs målvaktssidan, Det funkar ju inte med att ha målisar som agerar bås-öppnare, så fort nån är på väg.... ja då öppnar man.
Nu heter det att vi ska inte ta in nån bara för att.... då sparar vi hellre pengarna till nästa säsong. Hepp....
Men va fn, om jag ber om pengar av chefen hemma, dvs frun då vet jag väl vad jag skall spendera det på, inte fan säger jag sen, om jag hittar nåt så köper jag annars så sparar jag pengarna till nästa år och köper nåt annat
Just sådant här dravel som får mig skeptisk till att ge pengar, Tala om vad fn du skall köpa, ja då ger jag. Annars så kan jag också avvakta tills du vet vad du vill ha.
Nu heter det att vi ska inte ta in nån bara för att.... då sparar vi hellre pengarna till nästa säsong. Hepp....
Men va fn, om jag ber om pengar av chefen hemma, dvs frun då vet jag väl vad jag skall spendera det på, inte fan säger jag sen, om jag hittar nåt så köper jag annars så sparar jag pengarna till nästa år och köper nåt annat
Just sådant här dravel som får mig skeptisk till att ge pengar, Tala om vad fn du skall köpa, ja då ger jag. Annars så kan jag också avvakta tills du vet vad du vill ha.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Silly Season 2024/25
Samtidigt var Wiken tydligen redan från start att marknaden är son den är. Alla andra säger likadant. Jag tar hellre Gidlöf som backup än att kasta pengarna i sjön, likt Heljanko, på någon som blir en flopp.Eriksson skrev: ↑2025-02-13 14:37:01 Jag trodde att syftet med insamlingen skulle vara att ta in nån där det verkligen behövs, dvs målvaktssidan, Det funkar ju inte med att ha målisar som agerar bås-öppnare, så fort nån är på väg.... ja då öppnar man.
Helt säkert på att han vet vad han gör här. Hävelid har fortfarande inte varit katastrof, allt annat.
Senast redigerad av Nypovich den 2025-02-13 14:59:50, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2024/25
Avdelning gnälla utan att ha lyssnat? Wikegård har väl varit tydlig från start att den här kassan nyttjas om man hittar något som passar in. Om det inte blir något så går pengarna till nästa års spelarbudget.Eriksson skrev: ↑2025-02-13 14:37:01 Jag trodde att syftet med insamlingen skulle vara att ta in nån där det verkligen behövs, dvs målvaktssidan, Det funkar ju inte med att ha målisar som agerar bås-öppnare, så fort nån är på väg.... ja då öppnar man.
Att du sen målar upp en egen kravbild och egna förväntningar ligger väl på dig.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Silly Season 2024/25
MP svarar om DIF är klara med målvakterna.
"Helt klara där! Man har ej sökt en etta, utan en trea."
Jahapp...
"Helt klara där! Man har ej sökt en etta, utan en trea."
Jahapp...
Silly Season 2024/25
Kommer bli ramaskri om vi faller på målvakterna i slutspelet och inte går upp.
Silly Season 2024/25
Om vi faller på grund av våra usla målvakter så har nog Wikegård inget annat val än att tvingas avgå! Större fiasko får man i så fall leta efter. Man har vetat om hela säsongen att Andrén inte håller men fullständigt blundat för det. Skandal.
Silly Season 2024/25
Så det är alltså Munther som är det osäkra kortet enligt ledningen, eftersom att vi har sökt en 3a?
Jahapp, är det nån som vet var DIF-fäktning har sina lokaler nuförtiden?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Defenetivt svar ges under eftermiddagen
Säga vad man vill han vaärkar ha förstått
Alvaret
Eller så är det detta som småläckt igår ?
Säga vad man vill han vaärkar ha förstått
Alvaret
Eller så är det detta som småläckt igår ?
The DIF ONE
Silly Season 2024/25
Läget har väl förändrats iom att Hv verkar vara på väg att få in en ny keeper ändå. Då blir ju Dichow fyra liksom. Wikegård är ju en fullskalig idiot om han inte agerar på det.
In med Dichow nu.
In med Dichow nu.
-
Silly Season 2024/25
Oavsett om vi har Gidlöf klar som trea så måste Dichow in här, ifall Tomkins kommer.
-