Värst är Oscar Mord.
HA 24/25: AIK - Djurgårdens IF 12/2
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sparka alla. Känns bättre i magen då. Nya tränare, nya spelare. Ut med det gamla och in med det nya.Robbex skrev: ↑2025-02-12 21:40:43Varför hålla på det? Står du inte för det du tycker? Spelar ingen roll om vi ligger 1a eller 12a. Att förlora 3 av 4 derbyn mot ajk är befogat med kicken.#10 skrev: ↑2025-02-12 21:38:56Du har aldrig gillat kimby, det räcker, vi ligger tvåa… har oxå synpunkter på vissa saker. Men håller det när vi ligger där vi liggerRobbex skrev: ↑2025-02-12 21:35:41Aldrig gillat kimby och kommer aldrig göra det heller. Konstiga beslut gällande femmorna, dåliga förberedelser inför match. Tar aldrig med en extra forward, svårt att ta time out i rätt läge. Låter iskalla spelare spela i viktiga lägen av matcher. Behöver jag fortsätta?
Vi har ju testat det flera säsonger i rad så det är bara fortsätta tills det börjar fungera.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi får bara inte möta dessa äckel i slutspel för då åker vi direkt. Finns inte en chans att det här laget vinner ett derby till. Herrejösses så skrämmande dåligt
Konstigt det där med otur. Sen klart, vissa härinne får mer problem imorgon på jobbet om det är Luleå eller Asplöven vi förlorar mot, än mot packet. Det slätar nog över en del för dem.Knickedick skrev: ↑2025-02-12 21:38:59Murphys lag? Nej laget heter AJK och det ser ut såhär varje match mot dom. Kom inte med den ursäkten igen. För det var ännu mer som gick med otur emot förra matchen.
Rätt skrattretande faktiskt. Ingen törs kalla spaden för spade. Det handlar om våra spelare och ledares fullständiga brist på psyke. Hävelid är en riktigt litet mobboffer därute. Oj vad dåligt han mår och oj vad liten han känner sig. Dessa delar många individer därute. Tychonick gör personsämsta, Costmar, Sissons osv. Lägg till en tränare som mördar all typ av medvind man bygger upp helt oförklarligt. Han gör egentligen nästan allting fel i alla förändringar han gör.
Men enklast är ju att skylla på domare eller otur förstås. Eller att aik återigen skjuter så fAnTastIslt bra skott på dessa tiotalet avslut de fick i väg på 60 min.... Alla hanterar vi saker annorlunda annorlunda. Men en sak är säker, möter vi aik i slutspelet så är det över.
Man skäms o laget skämmer ut sig fullständigt. Är vansinnig. Blir svårt att sova i natt, Fy faaaan !!!
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-12 21:42:23Tydligen fel, sista målet inte med.
Det var alltså värre…
71,4% på Hävelid ikväll.
Usch, kom inte med fakta här.....
-
- Säsongskort: Ja
71%
Natti natti
Natti natti
Dubbel bajsmacka för dig alltså
Själv satte jag en lusentapp på torsk och torsk förlängning.
Sade till mig själv innan att jag skänker halva ev vinst till insamligen. Men... bara om det går till förstärkning vilket tydligen inte var på tråden i wikens senaste uttalande
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Manijock skrev: ↑2025-02-12 21:48:42DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-12 21:42:23Tydligen fel, sista målet inte med.
Det var alltså värre…
71,4% på Hävelid ikväll.
Usch, kom inte med fakta här.....

Sämsta matchen för säsongen vi är helt värdelösa idag förstår inte hur det kan ser ut så här gång på gång mot ett sämre lag.
-
Är vi unikt usla i världen i derbyn? Om man slår ihop sporterna? Det borde vi nästan vara . Det står ju skrivet losers i pannan redan på uppvärmningen. Bara 100% psykologi. Alla vet det men ingen gör nått åt det. Varken i hockey eller fotboll
Kan man hoppas på detta så slutspelet blir uppskjutet tills vi hinner ordna en ny målvakt
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wg ... -kollision
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wg ... -kollision
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Hur ser du på det? Sparka tränare?Manijock skrev: ↑2025-02-12 21:48:08Konstigt det där med otur. Sen klart, vissa härinne får mer problem imorgon på jobbet om det är Luleå eller Asplöven vi förlorar mot, än mot packet. Det slätar nog över en del för dem.Knickedick skrev: ↑2025-02-12 21:38:59Murphys lag? Nej laget heter AJK och det ser ut såhär varje match mot dom. Kom inte med den ursäkten igen. För det var ännu mer som gick med otur emot förra matchen.
Rätt skrattretande faktiskt. Ingen törs kalla spaden för spade. Det handlar om våra spelare och ledares fullständiga brist på psyke. Hävelid är en riktigt litet mobboffer därute. Oj vad dåligt han mår och oj vad liten han känner sig. Dessa delar många individer därute. Tychonick gör personsämsta, Costmar, Sissons osv. Lägg till en tränare som mördar all typ av medvind man bygger upp helt oförklarligt. Han gör egentligen nästan allting fel i alla förändringar han gör.
Men enklast är ju att skylla på domare eller otur förstås. Eller att aik återigen skjuter så fAnTastIslt bra skott på dessa tiotalet avslut de fick i väg på 60 min.... Alla hanterar vi saker annorlunda annorlunda. Men en sak är säker, möter vi aik i slutspelet så är det över.
- -daniel-
Jag vill ha Solna Aik i ett slutspel, typ en semi. Revansch. Det hoppas jag samtliga spelare också eftersträvar.
Vi är bättre än Aik trots att vi gör en riktig jävla pissinsats. Vi måste chippa in samtliga byten.
Jag tror vi alla måste sluta vara så jävla hariga och rädda för packet, det är ju precis samma i fotbollen och det räcker liksom nu. Sluta vara rädda. Brösta upp sig och nå den potential som vi har. I supporterkulturen såväl som på isen. Vi börjar ju bli som brajen ... Sluta skämmas och spela som män.
Vi är bättre än Aik trots att vi gör en riktig jävla pissinsats. Vi måste chippa in samtliga byten.
Jag tror vi alla måste sluta vara så jävla hariga och rädda för packet, det är ju precis samma i fotbollen och det räcker liksom nu. Sluta vara rädda. Brösta upp sig och nå den potential som vi har. I supporterkulturen såväl som på isen. Vi börjar ju bli som brajen ... Sluta skämmas och spela som män.
-
Sanningen svider. Uppenbarligen så mycket att det är värt att ta den i stjärten av Gnaget.Manijock skrev: ↑2025-02-12 21:48:08Konstigt det där med otur. Sen klart, vissa härinne får mer problem imorgon på jobbet om det är Luleå eller Asplöven vi förlorar mot, än mot packet. Det slätar nog över en del för dem.Knickedick skrev: ↑2025-02-12 21:38:59Murphys lag? Nej laget heter AJK och det ser ut såhär varje match mot dom. Kom inte med den ursäkten igen. För det var ännu mer som gick med otur emot förra matchen.
Vet inte om sämhället har gjort vissa så jävla PK att det är för fult att hata Gnaget.