Detblir3poäng skrev: ↑2025-02-12 20:26:41
Varför reser du dig inte Hävelid?
Det systematiska målvaktsarbetet i DIF hockey har inte med att en målvakt ska resa sig i sin manual.
Så tvålen gör bara vad tränarna instruerar honom i.
Han slänger sig på första skottet som Berg helt onödigt slänger sig på. Han ska ner på det skottet men sen är det ju fan omöjligt att hinna upp
DIF_Soldier skrev: ↑2025-02-12 20:21:55
Jag skulle absolut inte skylla det här på Hävelid, Han räddar oss dessutom flera gånger. Vi gör en usel första period och taggar till först efter 0-3. Det är inte första derbyt vi åker runt som sömngångare. Man sätter sig i skiten som kollektiv
Behöver ju inte namnge någon men det är ju tre billiga skitmål vi släpper.
Ett av målen kan jag köpa är en tabbe, resten får de ju åka och sikta in sig bäst de vill
Ja och det är ju grova missar av 5st utespelare atr dessa varit omarkerade. Jag skrev inte att det var målismissar.
Jag skulle absolut inte skylla det här på Hävelid, Han räddar oss dessutom flera gånger. Vi gör en usel första period och taggar till först efter 0-3. Det är inte första derbyt vi åker runt som sömngångare. Man sätter sig i skiten som kollektiv
Ett av målen kan jag köpa är en tabbe, resten får de ju åka och sikta in sig bäst de vill
Jag lägger den på Wikegård. Vi har förmodligen HAs top 3:e bäst betalda slips på bänken.
Samt en ung 2:a slips som har fått ta över hela ansvaret!
Wiken gjorde en felbedömning inför säsongen, problemet är forfarande inte löst!
Jag lägger den på Wikegård. Vi har förmodligen HAs top 3:e bäst betalda slips på bänken.
Samt en ung 2:a slips som har fått ta över hela ansvaret!
Wiken gjorde en felbedömning inför säsongen, problemet är forfarande inte löst!
Målvaktsproblemet får faktiskt KG ta på sig. Man skriver ALDRIG två år samtidigt med två nya målvakter i klubben. Man vill alltid ha lite spelrum för förändring ifall ena inte flyger