DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-12 19:41:01
Folk tror fortfarande vi når final?
Ett stort jävla luftslott är vad det är. Sjukt vad pinsamt det här är!
Vi ligger under med 1-0 efter en period och du ger upp? Skärpning!
Jag har gett upp för längesen.
Önskar man kunde stänga av och ge upp säsongen redan i December men man sitter här kväll efter kväll ändå.
Det är inte 1-0 det är sättet. Vad vill vi ens? Och vad är planen? Ingen kan ju titta på det här och på allvar tänka ”Juste, det är därför vi kommer gå upp”.
Finns ju NOLL?
För din hälsas skull bör du nog inte titta mer faktiskt
Hade jag kunnat hade jag gjort slut med Djurgården för längesen.
Knappast hälsosamt att följa det här gänget.
Önskar man kunde stänga av och ge upp säsongen redan i December men man sitter här kväll efter kväll ändå.
Det är inte 1-0 det är sättet. Vad vill vi ens? Och vad är planen? Ingen kan ju titta på det här och på allvar tänka ”Juste, det är därför vi kommer gå upp”.
Finns ju NOLL?
Det finns noll? man har överlägset mest poäng i topptabellen mellan de fyra topplagen. Man är bäst mot de lagen som är största konkurrenter.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Klart vi gör. Gaska upp dig nu! Det här vänder vi.
Det är för dåligt.
Alltså helt ärligt, har inga ord för det här längre.
Vad gör vi ens? Vad är planen?
Det är en sönderblåst period där vi fått allt emot oss. Trots det har vi haft en puck på mållinjen och en annan jävligt nära.
Dock är det rejäl losermentalitet att skylla allt på domarna varje derbymatch.
Det sitter i väggarna. Och har så gjort sen ett tag tillbaka. Förut bara fotbollen nu har hockeyn anammat detta. Se bara på Klaséns chans. I 48 matcher skulle han satt samma läge. Nu när det vankas derby så e alla ett snäpp sämre. Nu ska man gå och oroa sig för om vi ska stöta på dem i slutspel. Alla andra lag har vi ett psykologiskt övertag på. Men inte dessa
Vikas skrev: ↑2025-02-12 19:43:17
Och där plockade domarna bort Kruger från matchen också.
2 minuter...
Har de inte delat ut matchstraff (och avstägning) för Leaving the Bench tidigare under säsongen?
Vad är regeln egentligen? Gäller det bara vid fullt slagsmål?
Om inte reglerna ändrats sedan jag dömde så är det lagstraff för de första som hoppar in, sedan eskalerar det och blir större och större straff desto fler som hoppar in...
sauron skrev: ↑2025-02-12 19:43:09
Vänta nu? "lagstraff"? Vem hoppade in från båset?
Kruger och Windlert
Hur bedömer dom det? Perioden var ju slut, alla lämnade bänken. De söker ju bara upp situationen antar jag.
Kan det vara det som gör att det bara blir tvåor?!
Är inte domare man antar att de ansågs delaktiga till att bråket fortsatte/eskalerade när de inte var på isen vid avblåsning.
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-12 19:47:44Hade jag kunnat hade jag gjort slut med Djurgården för längesen.
Knappast hälsosamt att följa det här gänget.
Hahaha, du har en poäng. Men detta vänder vi. Försök inte smitta av din defaitism på övriga supporters nu
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Finns ju NOLL?
Det finns noll? man har överlägset mest poäng i topptabellen mellan de fyra topplagen. Man är bäst mot de lagen som är största konkurrenter.
Förutom den lilla detaljen att laget vi möter nu är formstarkast i hela serien och dessutom har 3-1 i matcher mot oss snart
Vikas skrev: ↑2025-02-12 19:43:17
Och där plockade domarna bort Kruger från matchen också.
2 minuter...
Har de inte delat ut matchstraff (och avstägning) för Leaving the Bench tidigare under säsongen?
Vad är regeln egentligen? Gäller det bara vid fullt slagsmål?
Klasen och Grewe blev avstängda tidigare under säsongen för leaving the bench. Grewe åkte mot spelaren och Klasen åkte endast ut på isen, inte ens nära situationen. Klasen en match, Grewe två.