Vill du bidra med lite goa citat för oss som inte pallar starta en användare gör lite nöje?
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Silly Season 2024/25
Känns ju som en blandning av allt, någon som kan göra mål, bredda (kan gå både vinge och center) samt för att täcka upp för skador. Det är ju ett lån så jag tycker det är smart av Wiken.Knickedick skrev: ↑2025-02-10 14:06:57Det gjorde han, och därför kommer frågon upp. Han behöver ju få en producerande roll hos oss också och tror även Växjö lånar ut honom för att få den speltiden så att han kan producera.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-10 14:00:09Han producerade ju dock onekligen som en spetsspelare förra säsongen i HA så en bra spelare är det nog.Knickedick skrev: ↑2025-02-10 13:36:11 Är det bekräftat med Eriksson?
Är det någon som vet mer vad han är för spelartyp?
I mina ögon känns det inte som en spetsvärvning som kan vara tungan på vågen till SHL utan för mig ger det snarare ytterligare spekulationer om skador eller att fler rockader i truppen är att vänta.
Vore otroligt intressant att höra Wiken berätta mer om det här lånet.
Klart man hade velat ha en spetscenter till förstakedjan men hur den marknaden ser ut vettetusan.
Hans stats denna säsong i Växjö är ju lite tröga, men han gjorde det bra i Nybro förra året av statsen att döma, ja.
Samtidigt har vi haft en välfungerande offensiv senaste matcherna och bredden tycker jag att vi redan har.
Men ja, vem vet hur marknaden ser ut och vilka skador som finns och som kan uppstå.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2024/25
Filip Eriksson i lakers ryktas vara klar för en utlåning till oss
Silly Season 2024/25
Ha, ha..Lövens forum liknar mer en copy paste av en buskis likt ”full frys med Stefan & Krister” :0)
Silly Season 2024/25
"Hört att man snackar trejd med Wiken. Joona för Rensfeldt. De är i behov av målvakt tydligen.
I DIF-forumet landade detta rykte inte väl:
Herregud vilken hemsk trade. Rensfeldt ska ingenstans!
Tråkigt för Diffarna att jag hört att det bara återstår detaljer innan detta är klar. Rensfeldts SHL-lön var ett problem men han har gått med på att avstå halva lönen för att trejden ska kunna förverkligas. Han vill verkligen bort från DIF tydligen.
Har hört att det har skurit sig rejält med den sportsliga ledningen. Tydligen finns det flera schatteringar i laget och det har varit nära slagsmål i omklädningsrummet flera gånger. Det är lite privata problem vid sidan av isen inblandat också, vill inte gå in på detaljer av respekt för anhöriga."
"Jag har inga detaljer, men kan bekräfta att det inte är helt lugnt och fridfullt i DIF:s läger. Det utbyts liksom inga kakrecept eller middagsinvitationer. Det finns ju ett antal spelare som är ganska osköna i motgång. Otroligt egentligen att de går så bra i serien. Vad gäller spelare vet jag (som tidigare skrivits) att Wikegård är tokdesperat efter en ny keeper. Går inte så bra. Messar lite med en på DIF:s hemmastå som säger att den allmänna uppfattningen är att DIF inte har målvakter för att kunna stoppa Lövens offensiv när Löven fungerar som lag. Man snackar alltså inte om BIK, SSK eller något annat. Man snackar enbart om Löven"
"Och Dicken skippar en träningsvecka för att komma bort från kaoset och slappa med sin influncer-tjej i Marbella. Stökigt värre.
"Kul förövrigt med Dicken. Har en källa som är tight med Kimby sedan Löventiden här och tydligen ansträngde sig DIF rejält för att hemlighålla Dickens semester då man fattar att det inte ser så bra ut (och egentligen ville man inte godkänna den semestern, men Dicken kör sitt eget race). Vad de inte hade räknat med var dock att influencers lägger ut allt i sociala medier. Så nu krishanterar de modell större och har t o m kopplat in journalisterna på Hockeynews a.k.a. DIF-bladet. Så någon av reportrarna twittrade ut en bild på Dicken i träning i hopp om att fansen inte ska fatta att han fuskat med träningen"
Finns mer, har ägnat typ 3 sidor åt sånt här.
Helt livrädda.
Tråkigt för Diffarna att jag hört att det bara återstår detaljer innan detta är klar. Rensfeldts SHL-lön var ett problem men han har gått med på att avstå halva lönen för att trejden ska kunna förverkligas. Han vill verkligen bort från DIF tydligen.
Har hört att det har skurit sig rejält med den sportsliga ledningen. Tydligen finns det flera schatteringar i laget och det har varit nära slagsmål i omklädningsrummet flera gånger. Det är lite privata problem vid sidan av isen inblandat också, vill inte gå in på detaljer av respekt för anhöriga."
"Jag har inga detaljer, men kan bekräfta att det inte är helt lugnt och fridfullt i DIF:s läger. Det utbyts liksom inga kakrecept eller middagsinvitationer. Det finns ju ett antal spelare som är ganska osköna i motgång. Otroligt egentligen att de går så bra i serien. Vad gäller spelare vet jag (som tidigare skrivits) att Wikegård är tokdesperat efter en ny keeper. Går inte så bra. Messar lite med en på DIF:s hemmastå som säger att den allmänna uppfattningen är att DIF inte har målvakter för att kunna stoppa Lövens offensiv när Löven fungerar som lag. Man snackar alltså inte om BIK, SSK eller något annat. Man snackar enbart om Löven"
"Och Dicken skippar en träningsvecka för att komma bort från kaoset och slappa med sin influncer-tjej i Marbella. Stökigt värre.
"Kul förövrigt med Dicken. Har en källa som är tight med Kimby sedan Löventiden här och tydligen ansträngde sig DIF rejält för att hemlighålla Dickens semester då man fattar att det inte ser så bra ut (och egentligen ville man inte godkänna den semestern, men Dicken kör sitt eget race). Vad de inte hade räknat med var dock att influencers lägger ut allt i sociala medier. Så nu krishanterar de modell större och har t o m kopplat in journalisterna på Hockeynews a.k.a. DIF-bladet. Så någon av reportrarna twittrade ut en bild på Dicken i träning i hopp om att fansen inte ska fatta att han fuskat med träningen"
Helt livrädda.
Senast redigerad av Boven den 2025-02-10 14:16:17, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Jag håller med om att det är bra att det är ett lån. Det blir spännande att se var i lineup han tar plats.Döden skrev: ↑2025-02-10 14:11:31Känns ju som en blandning av allt, någon som kan göra mål, bredda (kan gå både vinge och center) samt för att täcka upp för skador. Det är ju ett lån så jag tycker det är smart av Wiken.Knickedick skrev: ↑2025-02-10 14:06:57Det gjorde han, och därför kommer frågon upp. Han behöver ju få en producerande roll hos oss också och tror även Växjö lånar ut honom för att få den speltiden så att han kan producera.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-10 14:00:09Han producerade ju dock onekligen som en spetsspelare förra säsongen i HA så en bra spelare är det nog.Knickedick skrev: ↑2025-02-10 13:36:11 Är det bekräftat med Eriksson?
Är det någon som vet mer vad han är för spelartyp?
I mina ögon känns det inte som en spetsvärvning som kan vara tungan på vågen till SHL utan för mig ger det snarare ytterligare spekulationer om skador eller att fler rockader i truppen är att vänta.
Vore otroligt intressant att höra Wiken berätta mer om det här lånet.
Klart man hade velat ha en spetscenter till förstakedjan men hur den marknaden ser ut vettetusan.
Hans stats denna säsong i Växjö är ju lite tröga, men han gjorde det bra i Nybro förra året av statsen att döma, ja.
Samtidigt har vi haft en välfungerande offensiv senaste matcherna och bredden tycker jag att vi redan har.
Men ja, vem vet hur marknaden ser ut och vilka skador som finns och som kan uppstå.
-
Silly Season 2024/25
Spännande , som en "erotisk novell ", får dock inte riktigt till det sista .Boven skrev: ↑2025-02-10 14:15:22 "Hört att man snackar trejd med Wiken. Joona för Rensfeldt. De är i behov av målvakt tydligen.
Helt livrädda.
Senast redigerad av Osten östlund den 2025-02-10 14:24:05, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Tyvärr stämmer uppgifterna att det är lite stökigt i truppen, vissa som gjort bort sig om man säger så.
Men Wikegård kommer ta tag i problemet, så känn lugnet.
-
Silly Season 2024/25
Va fan, nu under ledigheten?challe1990 skrev: ↑2025-02-10 14:23:17 Tyvärr stämmer uppgifterna att det är lite stökigt i truppen, vissa som gjort bort sig om man säger så.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Detta är en Löven-supporter. Läs hans posthistorik!challe1990 skrev: ↑2025-02-10 14:23:17 Tyvärr stämmer uppgifterna att det är lite stökigt i truppen, vissa som gjort bort sig om man säger så.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Ja det ser misstänkt ut!Jim Morrison skrev: ↑2025-02-10 14:26:55Detta är en Löven-supporter. Läs hans posthistorik!challe1990 skrev: ↑2025-02-10 14:23:17 Tyvärr stämmer uppgifterna att det är lite stökigt i truppen, vissa som gjort bort sig om man säger så.
Silly Season 2024/25
Haha och det skulle ett gäng skoterraggare från Umeå vara först att höra? Före media och Djurgårdare med insyn? Pallra dig tillbaka till ditt forum och fortsätt vara livrädd.challe1990 skrev: ↑2025-02-10 14:23:17 Tyvärr stämmer uppgifterna att det är lite stökigt i truppen, vissa som gjort bort sig om man säger så.
Senast redigerad av Boven den 2025-02-10 14:29:14, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2024/25
Tror ni på allt som skrivs ? Ni är ju roliga ni

Silly Season 2024/25
Kan inte alla med storstadskomplex hålla sig i sitt eget forum? Bara tröttsamt, eller desperata?