Fetaste satsningen genom tiderna 5/1!?
- Blåränderna går aldrig ur
Re: Tifot?
Pinocchio skrev:Såja, lugna sig lite. Det största HOCKEY-tifo vi genomfört. Lite skillnad...Butta skrev:Det ryktas om tidernas största tifo i matchen mot FBK. Någon som vet hur det kommer se ut?
Njaa men om vi gör det riktigt bra så blir det nog det största/snyggaste HOCKEY-tifot någonsin

Forza Djurgården!
Re: Tifot?
Någon som sagt någonting annat...?Butta skrev:Pinocchio skrev:Såja, lugna sig lite. Det största HOCKEY-tifo vi genomfört. Lite skillnad...Butta skrev:Det ryktas om tidernas största tifo i matchen mot FBK. Någon som vet hur det kommer se ut?
Njaa men om vi gör det riktigt bra så blir det nog det största/snyggaste HOCKEY-tifot någonsin ;)
-
:shock: Helig avföring vad skådar mena skela ögon till porslin!
Större än DIF-Hiv71 2003 evenemanget?
Låter som man måste boka första bästa flyget till Svedala.
Det blir premiär för min superhjältedräkt, då mitt alter ego Helgonet gör entré.
Håll utkik höll jag på att säga, det här går inte missa, då Ni kommer att skåda ett blått helgon med gloria och svans, viftandes med två gigantiska flaggor.
Hur lägger man in bilder här i forumet, någon som vet?
Följde instruktionerna hur man går till väga, men det funkade inte.
Underbart dock att Järnkaminerna bestämt sig för att täppa till truten på alla Sillstrypare, lappjävlar och bönder hur ett riktigt hockey-TIFO ser ut!
:twisted: 1, 2, gul röd blå!
Större än DIF-Hiv71 2003 evenemanget?
Låter som man måste boka första bästa flyget till Svedala.
Det blir premiär för min superhjältedräkt, då mitt alter ego Helgonet gör entré.
Håll utkik höll jag på att säga, det här går inte missa, då Ni kommer att skåda ett blått helgon med gloria och svans, viftandes med två gigantiska flaggor.
Hur lägger man in bilder här i forumet, någon som vet?
Följde instruktionerna hur man går till väga, men det funkade inte.
Underbart dock att Järnkaminerna bestämt sig för att täppa till truten på alla Sillstrypare, lappjävlar och bönder hur ett riktigt hockey-TIFO ser ut!
:twisted: 1, 2, gul röd blå!
-
Enligt www.ticnet.se är nu även alla sittplats biljetter slut!