Stråhle var ofattbart gnällig första säsongen vi var i HA. Sedan höjde han sig (antagligen såg han sändningar på sig själv och hur patetisk han var). Dessutom hade han personlighet. Den här gnällskiten orkar jag inte med. Rättvis och härlig seger hursomhelst!DIF_Soldier skrev: ↑2025-02-01 20:53:13Yep Ståhle var en vinnarskalle och stundtals larvig under match men han var alltid saklig och rättvis när det kom till presskonferens, gav oss alltid cred när vi klått dem osvGlory1 skrev: ↑2025-02-01 20:51:06Vill minnas att Stråhle kunde vara rätt rak och ärlig efter matcherna, till skillnad från denne Hall.DIF_dif skrev: ↑2025-02-01 20:48:51Väljer Stråhle alla dagar i veckan framför Hall. Genuint osympatisk.
HA 24/25: Karlskoga - Djurgårdens IF 1/2
BikBok ska möta Kalmar (borta), SSK (borta), De onämnbara (hemma) och Löven (borta) innan serien är slut. Jag tror ju inte att dom går rent alla dessa matcher. Men vi får väl se.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dennis Hall, sällan sett så dålig förlorare, tycker inte vi hade någon fördel av domarna som på det stora hela skötte sig bra. Han borde örfila upp sin nr 90 som tog flera utvisningar och dessutom hade mage att gnälla efter varje tvåa dessutom.
Skönt ändå. Visst hade kunnat vara en trea för vi är bättre överlag precis som i alla tidigare matcher mot BIK. Men vi är långt inne i huvudet på Hallen i Hallen som inte har några svar på just DIF. Viktigaste med det här, etablera mentalt övertag.
Angående Dennis HaHaHall, så är ju detta bara helt underbart Han går ut och gnäller offentligt på domarna, signaler till truppen och supportrar är att vi ständigt blir orättvis behandlade. perfekt att man kommer ha detta i fokus så fort det grinar illa, förstå vad utvisningar dessa kommer få emot sig i ett slutspel enbart på gnäll och frustration vid domslut emot sig. Gillar att vi nöter oss in i skallen på dessa herrar, kommer garanterat hjälpa oss i ett slutspel. Det är och kommer alltid vara ett svaghetstecken om man kritiserar tredje part för sina brister vid förlust.
Jag skrattar och njuter så länge inte vi kör med samma sak.(som vi tyvärr har gjort då och då)
Jag skrattar och njuter så länge inte vi kör med samma sak.(som vi tyvärr har gjort då och då)
9/12 Poäng mot det "oslagbara" laget bofors och folk säger att vi inte kommer ha en chans mot dom, idag igen efter första perioden började vi ta över, jag är väldigt nöjd även fast vi skulle ha haft en 3a idag.
Precis.DIF_Soldier skrev: ↑2025-02-01 20:53:13Yep Ståhle var en vinnarskalle och stundtals larvig under match men han var alltid saklig och rättvis när det kom till presskonferens, gav oss alltid cred när vi klått dem osvGlory1 skrev: ↑2025-02-01 20:51:06Vill minnas att Stråhle kunde vara rätt rak och ärlig efter matcherna, till skillnad från denne Hall.DIF_dif skrev: ↑2025-02-01 20:48:51Väljer Stråhle alla dagar i veckan framför Hall. Genuint osympatisk.
Hade verkligen behövt 3p idag. Tror vi sumpade första platsen. Håller tummarna för att något lag steppar upp och slår ut Bofors, möts vi i final och utan hemmafördel så är det kört. Men ändå kul med derbyn nästa år igen. Forza!!!
Vi har vunnit båda våra bortamatcher mot Karlskoga den här säsongen, och ändå konstaterar du att det är kört om vi inte får hemmaplansfördel?
It's easier to be an asshole to words than to people
Haha är det din slutsats efter matchen idag? Vi har 3-1 i matcher mot gringänget bik och varit spelmässigt bättre i alla 4.
Men visst vi är totalt chanslösa, bara att lägga ner säsongen.
Tack Djurgårdsfamiljen.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Tycker inte vi vann för att vi var överlägsna, Bofors är en jätteläskig maskin. Kan också någonstans i mitt resonemang gömma sig en antijinx… ni kan tacka mig senare.
Hemkommen efter Karlskoga borta. Kändes som en hemmamatch. Bra drag, och kul med mycket folk.
Weigel och Hammarlund har de senaste matcherna varit bland våra bästa spelare.
Stöd DIF på plats, stöd JK tifo.
Weigel och Hammarlund har de senaste matcherna varit bland våra bästa spelare.
Stöd DIF på plats, stöd JK tifo.