Alberget1891 skrev: ↑2025-02-01 20:17:15
Måste nog till en riktig håll käften-värvning om detta laget ska gå hela vägen..
Haha vad fan är det med folk. In och grina så fort man ligger under ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT
Så länge det här laget spelar som dom ska/kan så är vi det bästa laget på isen. Blomgren, Dicken, Brodin och Krogdahl är sparkapital också. Där är det riktigt bra rutin i ett slutspel.
Måste nog till en riktig håll käften-värvning om detta laget ska gå hela vägen..
Haha vad fan är det med folk. In och grina så fort man ligger under ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT
Så länge det här laget spelar som dom ska/kan så är vi det bästa laget på isen. Blomgren, Dicken, Brodin och Krogdahl är sparkapital också. Där är det riktigt bra rutin i ett slutspel.
klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42
Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
Så tack och adjö till Dick då som har producerat konstant och snittar över en pinne per match? I naiv tro att vi ska hitta något som toppar det? Avd att hitta nya sätt att inte gå upp på.
Jo Dick är bra det har sag ju sagt men han är skadad för mycket. Och DIF har vunnit mycket utan Dick så jag tror inte att Dicks vara eller icke vara är skillnad på om man går upp eller ej.
Det är ingen panik. Han får sin tid att läka och fysa upp sig inför slutspelet och det är bättre förstärkning än något du kan hitta på marknaden nu. En John Dahlström-värvning som tar upp en stol på hyllan i slutspelet gör ingen glad. Dick petar de flesta när han är tillbaka.