Bäst i truppen 05/06 anser jag mig se Jimmie Ölvestad. Thoresen har varit ritkigt bra men de kämpar insatserna som Jimmie gör för laget, och de två uunderbara målen han gjort mot Indianerna och Bönderna är helt magnifika!
jensa öhling skrev:Linkan har varit klart bäst i år. Bar ju ett tag hela vår offensiv själv. Andra som varit bra är Thoresen, Ölvestad och Rudslätt.
Helt riktigt! Linkan tog verkligen sitt ansvar redan från start, till skillnad från vissa andra gamla "rävar". Det som är jävligt tillfredställande just nu är ju att dessa rävar från de äldre gardet ÄNTLIGEN har börjat visa framfötterna..Falken,Pelle och framförallt Ruda lirar ju riktigt jävla bra hockey just nu..Aggresiv och frenetisk, precis som i fornstora dagar..Underbart!!
Jimmie är nog en utav elitseriens viktigaste spelare för sitt lag. Killen tacklar,passar,manar på och gör mål..Så agerar en riktig järnkamin..
ja, jag startar den här tråden som en omröstning och uppföljare till föregående tråd av Johaan. Jag tog ett axplock ur vår trupp eftersom det inte får plats med alla spelare.
Skriv här om ni har några synpunkter på omröstningen eller svarsalternativen.
Om ert svar blir "Annan spelare" skriv gärna vilken här i tråden.
Jag vet inte riktigt hur man utser vem som är bäst i laget. Tycker inte man kan jämföra backar med forwards t.ex. Men jag säger ändå Jimpa. Tror det skulle ha störst påverkan för laget om han inte var med.
Jag tycker Rudslätt har skött sig riktigt bra iår, nu har han äntligen börjat trampa (snabb som fan när han väl trampar) och producerar precis som han kan och som han ska.