Har det sagts något om Krogdahl ens? Hur länge han förväntas va borta eller vad det rör sig om? Varit öppen med allt annat i stort sett.DIF_Soldier skrev: ↑2025-02-01 09:14:35Tolkar man det cyniskt kan det innebära att något är riktigt galet med Krogdahl. Eller att man breddar inför slutspelet.Chabo skrev: ↑2025-02-01 01:12:05 Arvid Bergström tillbaka
https://hockeysverige.se/hockeyallsvens ... -tillbaka/
Att Andrén nu dessutom verkar skadad lite hela tiden är det ännu mer nödvändigt med en målvakt. Att ta in en center är en lyx i jämförelse.
Får vi inte in en keeper leker vi med elden något fruktansvärt.
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
-
Silly Season 2024/25
Det man läst är att han har några veckor bort och att han trappat upp träningen.Nypovich skrev: ↑2025-02-01 09:40:18Har det sagts något om Krogdahl ens? Hur länge han förväntas va borta eller vad det rör sig om? Varit öppen med allt annat i stort sett.DIF_Soldier skrev: ↑2025-02-01 09:14:35Tolkar man det cyniskt kan det innebära att något är riktigt galet med Krogdahl. Eller att man breddar inför slutspelet.Chabo skrev: ↑2025-02-01 01:12:05 Arvid Bergström tillbaka
Att Andrén nu dessutom verkar skadad lite hela tiden är det ännu mer nödvändigt med en målvakt. Att ta in en center är en lyx i jämförelse.
Känns bara som att man breddar inför slutspelet. Låta honom spela här sista matcherna i grundserien, komma in i spelet och gruppen.
Välplanerat tycker jag det låter som.
-
Silly Season 2024/25
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-01 10:20:24Det man läst är att han har några veckor bort och att han trappat upp träningen.Nypovich skrev: ↑2025-02-01 09:40:18Har det sagts något om Krogdahl ens? Hur länge han förväntas va borta eller vad det rör sig om? Varit öppen med allt annat i stort sett.DIF_Soldier skrev: ↑2025-02-01 09:14:35Tolkar man det cyniskt kan det innebära att något är riktigt galet med Krogdahl. Eller att man breddar inför slutspelet.Chabo skrev: ↑2025-02-01 01:12:05 Arvid Bergström tillbaka
Känns bara som att man breddar inför slutspelet. Låta honom spela här sista matcherna i grundserien, komma in i spelet och gruppen.
Välplanerat tycker jag det låter som.
Eller var det pga?
https://hockeynews.se/nyheter/lamnar-ro ... r-ha-klubb
Bra att ha många alternativ, men om samtliga är tillgängliga så!?
Silly Season 2024/25
Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2024/25
Två veckor kvar, undrar om det kommer något? Enbart insamlingen räcker till 3 månadslöner på 250k innan skatt. Ungefär det Ryan Lasch hade i Frölunda. Marian Studenic uppges ha 300k i månaden som en mer aktuell jämförelse.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Silly Season 2024/25
Så tack och adjö till Dick då som har producerat konstant och snittar över en pinne per match? I naiv tro att vi ska hitta något som toppar det? Avd att hitta nya sätt att inte gå upp på.klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42 Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
Silly Season 2024/25
Man tappar hakan..dr111DIF skrev: ↑2025-02-01 13:53:41Så tack och adjö till Dick då som har producerat konstant och snittar över en pinne per match? I naiv tro att vi ska hitta något som toppar det? Avd att hitta nya sätt att inte gå upp på.klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42 Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
Silly Season 2024/25
En skadefri typ av Forsberg måste väl finnas ledig nu? Axelsson har gjort sitt. Said no djurgårdare ever..#10 skrev: ↑2025-02-01 14:35:38Man tappar hakan..dr111DIF skrev: ↑2025-02-01 13:53:41Så tack och adjö till Dick då som har producerat konstant och snittar över en pinne per match? I naiv tro att vi ska hitta något som toppar det? Avd att hitta nya sätt att inte gå upp på.klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42 Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
Silly Season 2024/25
Jösses! Axelsson är vår bästa spelare. Inte bara poäng utan förmåga att styra tempo, hålla puck, ett lugn som sprider sig till resten av laget. Han blir viktig i slutspelet.klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42 Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Nja, Axelsson var vår bästa spelare i början på säsongen, men de sista matcherna och speciellt i derbyt var han direkt svag. Så hans kurva har mycket riktigt pekat nedåt även om han givetvis ska starta bland 12. Sissons har varit vår genomgående bästa spelare sett över hela säsongen, tätt följd av Thoresen och Krüger.Flawless skrev: ↑2025-02-01 16:52:48Jösses! Axelsson är vår bästa spelare. Inte bara poäng utan förmåga att styra tempo, hålla puck, ett lugn som sprider sig till resten av laget. Han blir viktig i slutspelet.klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42 Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
Säg den glädje som varar
- diftobbe89
Silly Season 2024/25
Jo Dick är bra det har sag ju sagt men han är skadad för mycket. Och DIF har vunnit mycket utan Dick så jag tror inte att Dicks vara eller icke vara är skillnad på om man går upp eller ej.dr111DIF skrev: ↑2025-02-01 13:53:41Så tack och adjö till Dick då som har producerat konstant och snittar över en pinne per match? I naiv tro att vi ska hitta något som toppar det? Avd att hitta nya sätt att inte gå upp på.klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42 Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2024/25
Som jag har sagt så har han varit är bra men för osäker kort i framtiden om han är skadad hela tiden. Och man har klarat sig rätt bra utan honom.Flawless skrev: ↑2025-02-01 16:52:48Jösses! Axelsson är vår bästa spelare. Inte bara poäng utan förmåga att styra tempo, hålla puck, ett lugn som sprider sig till resten av laget. Han blir viktig i slutspelet.klintan85 skrev: ↑2025-02-01 11:00:42 Jag skulle gärna se en ny spelare som kan spela i första kedjan. Hampus Larsson ska ju inte vara där och jag tror inte att Blomgren är tillräckligt bra för att spela där heller. Sen är det frågan med Axelsson. Han har gjort det bra men har haft det jobigare på slutet och är otroligt skadebenägen. Kedja två och tre tycker jag inte man ska rubba på. De har varit väldigt bra.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Silly Season 2024/25
Måste nog till en riktig håll käften-värvning om detta laget ska gå hela vägen..
- DIF_Soldier
Silly Season 2024/25
Haha vad fan är det med folk. In och grina så fort man ligger under ÄR SÅ JÄVLA TRÖTTAlberget1891 skrev: ↑2025-02-01 20:17:15 Måste nog till en riktig håll käften-värvning om detta laget ska gå hela vägen..
Säg den glädje som varar