Silly Season 2024/25
- Nelson Muntz
Silly Season 2024/25
Är det någon som vet vad som händer med Fabian Ilestedt som lämnat Mora med omedelbar verkan?
Antingen finner vi en väg, eller så gör vi en...
-
Silly Season 2024/25
Ryktades till SSK, men har väll haft mycket skador?Nelson Muntz skrev: ↑2025-01-26 11:10:48 Är det någon som vet vad som händer med Fabian Ilestedt som lämnat Mora med omedelbar verkan?
Förövrigt så finns det inget i Mora man kan plocka, taskig ekonomi.
Såg att någon nämnt det i ett annat forum. Samt hörde Fimpen säga det i senaste podden . Vi gjort klart med en värvning ( trovärdigt oklar )!
- Nelson Muntz
Silly Season 2024/25
Exakt, även med Hävelid så känner jag mig inte 100% trygg i målvaktsfrågan. Wiken spelar ett högt spel, men visst, finns det inga så är det så!DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-26 11:00:30Nöjd med Hävelid är man säkert. Men inte med Andrén.
Det där säger han ju bara. Men som många varit inne på, öppet utåt låter det sådär.
Lek med tanken att Andrén får hoppa in i en semifinal med hans självförtroende som förmodligen är kört i botten och fullsatt Hovet som kommer koka.
Vi är helt körda om Hävelid går sönder i slutspelet. Det kan vi slå fast.
-
Silly Season 2024/25
Wiken fixar det. Finns ingen som kan kräva att Hävelid eller Munther ska klara av den pressen!Buford skrev: ↑2025-01-26 12:56:50Exakt, även med Hävelid så känner jag mig inte 100% trygg i målvaktsfrågan. Wiken spelar ett högt spel, men visst, finns det inga så är det så!DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-26 11:00:30Nöjd med Hävelid är man säkert. Men inte med Andrén.
Det där säger han ju bara. Men som många varit inne på, öppet utåt låter det sådär.
Lek med tanken att Andrén får hoppa in i en semifinal med hans självförtroende som förmodligen är kört i botten och fullsatt Hovet som kommer koka.
Vi är helt körda om Hävelid går sönder i slutspelet. Det kan vi slå fast.
Om sedan Hävelid gör det, så kanon!
-
Silly Season 2024/25
Fabian Ilestedt har jag gillat länge.Osten östlund skrev: ↑2025-01-26 11:30:20Ryktades till SSK, men har väll haft mycket skador?Nelson Muntz skrev: ↑2025-01-26 11:10:48 Är det någon som vet vad som händer med Fabian Ilestedt som lämnat Mora med omedelbar verkan?
Såg att någon nämnt det i ett annat forum. Samt hörde Fimpen säga det i senaste podden . Vi gjort klart med en värvning ( trovärdigt oklar )!
Har inget emot om vi tar in honom till nästa säsong (Hockeyallsvenskan). Men ej som spets i slutet på säsongen.
Njea, han säger väl inget om en värvning som är klar, iallafall inte i avsnittet Kulturtimmen.
Silly Season 2024/25
Om det är vad jag tänker på så är det sista som sägs. Är dock ett skämt till sidor som den här sillyn.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-26 18:51:59Fabian Ilestedt har jag gillat länge.Osten östlund skrev: ↑2025-01-26 11:30:20Ryktades till SSK, men har väll haft mycket skador?Nelson Muntz skrev: ↑2025-01-26 11:10:48 Är det någon som vet vad som händer med Fabian Ilestedt som lämnat Mora med omedelbar verkan?
Har inget emot om vi tar in honom till nästa säsong (Hockeyallsvenskan). Men ej som spets i slutet på säsongen.
När säger han det? Att vi har en värvning klar. Hittar ej.
In Wikegård we trust!
-
Silly Season 2024/25
"Fimpen är en skojare". Men lite insyn har han.Nypovich skrev: ↑2025-01-26 18:58:26Om det är vad jag tänker på så är det sista som sägs. Är dock ett skämt till sidor som den här sillyn.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-26 18:51:59Fabian Ilestedt har jag gillat länge.Osten östlund skrev: ↑2025-01-26 11:30:20Ryktades till SSK, men har väll haft mycket skador?Nelson Muntz skrev: ↑2025-01-26 11:10:48 Är det någon som vet vad som händer med Fabian Ilestedt som lämnat Mora med omedelbar verkan?
Minns i somras, när han frågade Wiken ifall han var aktuell. Ifall det sket sig med Thore.
-
Silly Season 2024/25
Ska bli otroligt intressant om vi lyckas skaka fram något.
Varken Sanny eller MrMadhawk har någon idé på en målvakt förutom Marmenlind och Armalis (som han dock inte tror kommer släppas i det här läget ändå).
Vore kul om Wikegård lyckas droppa en bomb utan att någon luskar fram det.
Varken Sanny eller MrMadhawk har någon idé på en målvakt förutom Marmenlind och Armalis (som han dock inte tror kommer släppas i det här läget ändå).
Silly Season 2024/25
Är du helt säker på att det är ett skämt från Fimpen? Är svältfödd efter nyheter...Nypovich skrev: ↑2025-01-26 18:58:26Om det är vad jag tänker på så är det sista som sägs. Är dock ett skämt till sidor som den här sillyn.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-26 18:51:59Fabian Ilestedt har jag gillat länge.Osten östlund skrev: ↑2025-01-26 11:30:20Ryktades till SSK, men har väll haft mycket skador?Nelson Muntz skrev: ↑2025-01-26 11:10:48 Är det någon som vet vad som händer med Fabian Ilestedt som lämnat Mora med omedelbar verkan?
Silly Season 2024/25
Väldigt tveksamt att det är något annat en ett skämt, lite över 2 veckor kvar vi lär få se snart.supreme skrev: ↑2025-01-27 09:20:57Är du helt säker på att det är ett skämt från Fimpen? Är svältfödd efter nyheter...Nypovich skrev: ↑2025-01-26 18:58:26Om det är vad jag tänker på så är det sista som sägs. Är dock ett skämt till sidor som den här sillyn.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-26 18:51:59Fabian Ilestedt har jag gillat länge.Osten östlund skrev: ↑2025-01-26 11:30:20Ryktades till SSK, men har väll haft mycket skador?Nelson Muntz skrev: ↑2025-01-26 11:10:48 Är det någon som vet vad som händer med Fabian Ilestedt som lämnat Mora med omedelbar verkan?
Silly Season 2024/25
De skojar ju till det på slutet om att skicka iväg nåt på chans i silly-snacket inför slutspelet, när man ändå inte har mkt att förlora. skojar ju tom till det om en jättevärvning i hockeyn OCH i fotbollen. Tror det ligger noll verklighetsförankring i det Fimpen säger.fryppe skrev: ↑2025-01-27 09:25:49Väldigt tveksamt att det är något annat en ett skämt, lite över 2 veckor kvar vi lär få se snart.supreme skrev: ↑2025-01-27 09:20:57Är du helt säker på att det är ett skämt från Fimpen? Är svältfödd efter nyheter...Nypovich skrev: ↑2025-01-26 18:58:26Om det är vad jag tänker på så är det sista som sägs. Är dock ett skämt till sidor som den här sillyn.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-26 18:51:59Fabian Ilestedt har jag gillat länge.Osten östlund skrev: ↑2025-01-26 11:30:20
Ryktades till SSK, men har väll haft mycket skador?
Silly Season 2024/25
De snackar också om att Växjö skulle kunna släppa Filip Eriksson resten av säsongen och att det kunde passa oss. Känns tveksamt med tanke på Wikens uttalande med att vi ska ha in spets. Verkar kunna gå C så helt fel hade det väl inte varit men nja.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-27 08:11:32 Ska bli otroligt intressant om vi lyckas skaka fram något.
Silly Season 2024/25
Hej Jag har en biljett till ikväll DIF Björklöven
Någon som är intresserad?
Någon som är intresserad?
Silly Season 2024/25
Han gjorde ändå 24 poäng på 21 matcher förra året i Nybro, det tycker jag är spets! Vill dock se en målvakt som prio ett.Henkos skrev: ↑2025-01-27 10:24:00De snackar också om att Växjö skulle kunna släppa Filip Eriksson resten av säsongen och att det kunde passa oss. Känns tveksamt med tanke på Wikens uttalande med att vi ska ha in spets. Verkar kunna gå C så helt fel hade det väl inte varit men nja.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-27 08:11:32 Ska bli otroligt intressant om vi lyckas skaka fram något.