Doyle 1 skrev: ↑2025-01-24 19:36:45
Är oroligt i Lövenforumet. Man är rädd man tappat greppet om matchen.Lär visa sig i tredje..
Men eftersom våra killar har sämst målstatistik per avslutat skott av alla topp 8 lag så räcker det med en kontring för Umeålaget och sedan står det 2-0.
Varför skjuter vi 97,3% av alla skott i magen på målvakterna?
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Daven skrev: ↑2025-01-24 19:24:42
En sak är säker, Löven är väldigt obekväma med hockeyn vi spelar just nu. Jag tror stjärnorna i Löven är lite för bekväma för slutspelshockey.
Enligt forumet skulle ju löven gå rent när det kom på tal i oktober
Extremt bra grundserielag där stjärnorna tävlar om att vinna poängligan.
Vi får se. Har man den bredden i spetsen får man oftast betalt. Voutilainen bjuder knappast på något heller....
Möter hellre Karlskoga.
Många pratar om att vi saknar spelare. Löven saknar ju faktiskt också en drös. Rätt ska vara rätt. Bra andraperiod från oss. Men vi måste ta betalt. Helt ofarligt med våra avslut.
Drös och drös, dom saknar junioren Freij, Killinen och Greken.
Min fru mutade teven när Fortier skulle intervjuas och "läpptolkade". Enligt hennes utsago så han att "de är så inavlade här uppe att jag brukar gömma mig på dass för att slippa interagera med dem".
Och att BIK om de vinner kommer välja "kolsäckarna" för att de tror att de kan "svajpa" dem. Nån form av dejting-app lingo?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.