Det är då som vi behöver insamlingen mer än nånsin.Hillberry blue skrev: ↑2025-01-22 09:53:17 Tror insamlingen fått sig en liten knäck efter förlusten mot Nybro och de senaste matchernas trubbighet framåt. Hoppas jag har fel...
Forza DIF
Silly Season 2024/25
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
-
Silly Season 2024/25
Tror definitivt insamlingen kommer nå över 1 miljon när helgen är klar.
Snart 850k insamlat och vi startade den sämsta veckan på året.
Om det sedan saknas en liten del när (om) vi hittar en spelare så kommer företagen nog lägga det sista.
Snart 850k insamlat och vi startade den sämsta veckan på året.
Om det sedan saknas en liten del när (om) vi hittar en spelare så kommer företagen nog lägga det sista.
Silly Season 2024/25
Tänker också att skulle Wikegård slänga upp ett namn som kan vara aktuellt så tar det ordentlig fart.
Tror som många är inne på att det är flera aspekter, dels tidsmässigt innan lön i januari, dels besvikelse över senaste veckans kräftgång, dels avskräckta efter förra årets utfall spelarmässigt.
Tror som många är inne på att det är flera aspekter, dels tidsmässigt innan lön i januari, dels besvikelse över senaste veckans kräftgång, dels avskräckta efter förra årets utfall spelarmässigt.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
Silly Season 2024/25
Definitivt.DIFLuWi skrev: ↑2025-01-22 10:55:52 Tänker också att skulle Wikegård slänga upp ett namn som kan vara aktuellt så tar det ordentlig fart.
Sjukt bra att fått in så mycket pengar, efter dom omständigheterna!
Silly Season 2024/25
Tror du folk tänker så, nu när Wiken håller i degen? Att KG slängde pengarna i sjön i stort sett var ju inte speciellt bra, men jag tror att folk har större förtroende för Wiken.DIFLuWi skrev: ↑2025-01-22 10:55:52 Tänker också att skulle Wikegård slänga upp ett namn som kan vara aktuellt så tar det ordentlig fart.
-
Silly Season 2024/25
Hockeynews experterna insisterar på att, def tvåvägsback ska vara vår prio ( enligt dom )!
Silly Season 2024/25
Mycket yrande i det där avsnittet tycker jag.Osten östlund skrev: ↑2025-01-22 11:59:55 Hockeynews experterna insisterar på att, def tvåvägsback ska vara vår prio ( enligt dom )!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Låter bra i mina öron.Osten östlund skrev: ↑2025-01-22 11:59:55 Hockeynews experterna insisterar på att, def tvåvägsback ska vara vår prio ( enligt dom )!
Bra backar krävs för ett bra anfallsspel. Vi har skickliga forwards, men de kan ju inte åka solo.
Backarna sätter stopp i spelet, avgör hur spelvändningarna och uppspelen blir. Kan fylla på och skapa längre och bättre anfall osv.
Ingen slump att Brynäs går så bra i SHL.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Silly Season 2024/25
Håller med dig men har inte vi en väldigt bra backsida redan?BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-22 12:35:58Låter bra i mina öron.Osten östlund skrev: ↑2025-01-22 11:59:55 Hockeynews experterna insisterar på att, def tvåvägsback ska vara vår prio ( enligt dom )!
Bra backar krävs för ett bra anfallsspel. Vi har skickliga forwards, men de kan ju inte åka solo.
Backarna sätter stopp i spelet, avgör hur spelvändningarna och uppspelen blir. Kan fylla på och skapa längre och bättre anfall osv.
Hävelid var ju den typen som saknades, som vi inte hade innan.
Jag har inget emot att ta in en till back men känslan är ju nu att Prio måste vara målvakt, sen får man gå nedåt i listan om inte det första finns osv.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Tror det där är gammal skåpmat och annat är prio efter att Hävelid kom in. Men visst, om någon som var vårt förstaval före hävelid har ändrat sig och vill komma nu så kör vi väl ändå.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-22 12:35:58Låter bra i mina öron.Osten östlund skrev: ↑2025-01-22 11:59:55 Hockeynews experterna insisterar på att, def tvåvägsback ska vara vår prio ( enligt dom )!
Expert.
-
Silly Season 2024/25
Spelades in igår. Dom nämner Hävelid med.SirDIFalot skrev: ↑2025-01-22 12:49:36Tror det där är gammal skåpmat och annat är prio efter att Hävelid kom in. Men visst, om någon som var vårt förstaval före hävelid har ändrat sig och vill komma nu så kör vi väl ändå.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-22 12:35:58Låter bra i mina öron.Osten östlund skrev: ↑2025-01-22 11:59:55 Hockeynews experterna insisterar på att, def tvåvägsback ska vara vår prio ( enligt dom )!
Tycker bl a att Blixt är ingen back man går upp i SHL med.
-
Silly Season 2024/25
Vem skulle det vara?SirDIFalot skrev: ↑2025-01-22 12:49:36Tror det där är gammal skåpmat och annat är prio efter att Hävelid kom in. Men visst, om någon som var vårt förstaval före hävelid har ändrat sig och vill komma nu så kör vi väl ändå.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-22 12:35:58Låter bra i mina öron.Osten östlund skrev: ↑2025-01-22 11:59:55 Hockeynews experterna insisterar på att, def tvåvägsback ska vara vår prio ( enligt dom )!
Eller gissar du bara nu att han inte var förstaval?
Silly Season 2024/25
Skulle Kyle Topping vara av intresse för oss? Föredetta Västerås/Modo. Center med bra poängproduktion. Verkar ha sutitt på läktaren senaste tiden i Liiga.
Lite frågetecken kring karaktär dock, -12 i plus/minus samt 51 utvisningsminuter denna säsong
Lite frågetecken kring karaktär dock, -12 i plus/minus samt 51 utvisningsminuter denna säsong