Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Någon som har koll på om tjeckiska ligan är stängd?
Chad yetmans lag ligger sist i ligan, hade varit en drömvärvning !
Chad yetmans lag ligger sist i ligan, hade varit en drömvärvning !
Silly Season 2024/25
Ja frågan är vad som är mest prio i ett sånt här haveri (ja det är förhoppningsvis den dåliga perioden wiken snacka om skulle komma). Men står Hävelid så lastar jag nog allt på förstecentern. Med kravet att Hävelid inte ska bli skadad och Andrén ska va bättre med båsdörren än mellan stolparna.
-
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
En målvakt bör absolut vara prioNypovich skrev: ↑2025-01-20 21:54:30 Ja frågan är vad som är mest prio i ett sånt här haveri (ja det är förhoppningsvis den dåliga perioden wiken snacka om skulle komma). Men står Hävelid så lastar jag nog allt på förstecentern. Med kravet att Hävelid inte ska bli skadad och Andrén ska va bättre med båsdörren än mellan stolparna.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Instämmer, var inne på en spetsig center men efter ikväll är jag tillbaka på målvakt.Jim Morrison skrev: ↑2025-01-20 21:57:55En målvakt bör absolut vara prioNypovich skrev: ↑2025-01-20 21:54:30 Ja frågan är vad som är mest prio i ett sånt här haveri (ja det är förhoppningsvis den dåliga perioden wiken snacka om skulle komma). Men står Hävelid så lastar jag nog allt på förstecentern. Med kravet att Hävelid inte ska bli skadad och Andrén ska va bättre med båsdörren än mellan stolparna.
Silly Season 2024/25
Bästa hade varit typen Tyler Vesel med Kelleher och någon mer i första. Därefter kryckan, weigel och renen. Både Thore och Costmar gör sig mycket bättre på en kant.Boven skrev: ↑2025-01-20 22:00:21Instämmer, var inne på en spetsig center men efter ikväll är jag tillbaka på målvakt.Jim Morrison skrev: ↑2025-01-20 21:57:55En målvakt bör absolut vara prioNypovich skrev: ↑2025-01-20 21:54:30 Ja frågan är vad som är mest prio i ett sånt här haveri (ja det är förhoppningsvis den dåliga perioden wiken snacka om skulle komma). Men står Hävelid så lastar jag nog allt på förstecentern. Med kravet att Hävelid inte ska bli skadad och Andrén ska va bättre med båsdörren än mellan stolparna.
-
Silly Season 2024/25
Beror väl på vad det kostar.
Men hamnar vi runt 1,2-1,5 mille borde vi ha råd med 2 st toppspelare, eller?
Tänker månadslön på 180-210k och lite andra utgifter utöver det?
Ska sägas att jag har noll koll på vad utgifterna utöver månadslön är men vi snackar 3 månaders kontrakt. Kan inte vara jättemycket?
Insamlingen redan 800k och löning i helgen. Bara att köra!
-
Silly Season 2024/25
Kan ju även locka med hög SHL bonus, lite lägre lön! Samt möjlighet till SHL kontrakt!DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-20 22:59:14Beror väl på vad det kostar.
Ska sägas att jag har noll koll på vad utgifterna utöver månadslön är men vi snackar 3 månaders kontrakt. Kan inte vara jättemycket?
Måste försöka agera på ngt inom kort. Nu har vi endast ett lag som åker i cirklar, samt tar skott utifrån !
Senast redigerad av Osten östlund den 2025-01-20 23:03:15, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2024/25
Förra året snacka Kg om att en total kostnad för en toppspelare kan ligga runt 2-3miljoner. Borde va mer pengar än bara lönen, exempelvis utköp.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-20 22:59:14Beror väl på vad det kostar.
- Nelson Muntz
Silly Season 2024/25
Vi kan inte fortsätta spela andrén. Jösses är inte hans fel att vi förlorar idag. Men båda målen borde han tagit.
Men varför gör vi motståndarnas målvakt till demon målvakter?
Men varför gör vi motståndarnas målvakt till demon målvakter?
Antingen finner vi en väg, eller så gör vi en...
-
Silly Season 2024/25
Bara jag som tvivlar på att vi kommer få in något intressant? Det är för sent, för tunn marknad - och de få spelare som håller nån sorts nivå går inte till Hockeyallsvenskan.
Ny målvakt borde ha värvats innan säsongen började, och det är på gränsen till tjänstefel att vi gick in i säsongen med de två vi har.
Vi kanske får in nån breddvärvning, men inte mer.
Ny målvakt borde ha värvats innan säsongen började, och det är på gränsen till tjänstefel att vi gick in i säsongen med de två vi har.
Silly Season 2024/25
På vilket sätt är det för sent? Vilket namn tycker du att vi har missat?Vikas skrev: ↑2025-01-20 23:33:23 Bara jag som tvivlar på att vi kommer få in något intressant? Det är för sent, för tunn marknad - och de få spelare som håller nån sorts nivå går inte till Hockeyallsvenskan.
It's easier to be an asshole to words than to people