Jag vet inte riktigt men han var inte rak och bekväm i svaret på den frågan. Ser snarare framför mig att han sitter ovanpå en resväska överfull med hösten i och desperat försöker få igen dragkedjan.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-18 12:07:42 Kan inte släppa Andréns svar i tv4 intervjun efter matchen igår.
” Det som varit har varit, kan inte göra något åt det. Jag kör på imorgon så får vi se vad som händer.”
På frågan om säsongen så här långt…….
Kanske bara är jag som övertolkar, men han lät lite uppgiven nästan. På väg bort?
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Kanske därför han börjat slappna av och börjat prestera riktigt bra målvaktsspel?Daven skrev: ↑2025-01-18 12:30:28Ganska tydlig signal att han fått besked om att man letar efter en annan målvakt, i mina öron iaf.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-18 12:07:42 Kan inte släppa Andréns svar i tv4 intervjun efter matchen igår.
” Det som varit har varit, kan inte göra något åt det. Jag kör på imorgon så får vi se vad som händer.”
Kanske bara är jag som övertolkar, men han lät lite uppgiven nästan. På väg bort?
Ah, killgissar bara, roligt att spekulera.
Jag har hela hösten trott på att vi kommer fixa Mantas. Tror fortfarande det kommer komma nyhet om att han är klar för typ 3 till 4 år. Forumet kommer få lite att bita i.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Silly Season 2024/25
Om både Rubin och Mantas hade varit lediga och tillgänliga, vem hade ni valt?
Silly Season 2024/25
Ja precis. Lite sådär "nu ska jag visa dom jävlarna". Tror också på Mantas, om det inte blir nu så till nästa säsong.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-18 14:19:10Kanske därför han börjat slappna av och börjat prestera riktigt bra målvaktsspel?Daven skrev: ↑2025-01-18 12:30:28Ganska tydlig signal att han fått besked om att man letar efter en annan målvakt, i mina öron iaf.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-18 12:07:42 Kan inte släppa Andréns svar i tv4 intervjun efter matchen igår.
Ah, killgissar bara, roligt att spekulera.
Jag har hela hösten trott på att vi kommer fixa Mantas. Tror fortfarande det kommer komma nyhet om att han är klar för typ 3 till 4 år. Forumet kommer få lite att bita i.![]()
Silly Season 2024/25
Kyle Topping hade kanske varit något. Lyckades bra i ett floppande Västerås förra året. Går sisådär i HPK, som ligger näst sist. Vet dock inte om lagen från Liiga vågar släppa spelare som tidigare år.
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... le-topping
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... le-topping
-
Silly Season 2024/25
400k insamlat och dagen är inte slut 
Sinnes.

Sinnes.
-
Silly Season 2024/25
Riktigt bra. Hoppas Wikegård hjälper till att "pusha lite".
Exempelvis vad han prioriterar, börjar vi närmas oss ngt på kroken.
Vad som helst!?
Silly Season 2024/25
kollat lite bakåt senaste 20 min och det ligger runt 4-5 donationer per minut nu eller runt en tusing per minut med undantag för när det kommer lite extra stora klumpsummor. Vad händer när folk blir lite extra "glada" ikväll ?

Silly Season 2024/25
Haha tänkte samma tanke, hoppas på bra fylla ikväll så folk blir extra givmilda.
Silly Season 2024/25
Christian Heljanko är icke önskvärd i LHC enligt HN. Kan detta vara något som intresserar oss?!
Silly Season 2024/25
Mantas startar ej ikväll för Leksand.
Silly Season 2024/25
Är man inte önskvärd i en klubb kan det ju vad som. Att Wiken säger att det måste va rätt spelare för att inte rubba gruppen så känns han inte som något att ha. Om det nu är något som inte bara är gällande resultatet stt han får gå.
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Så som jag tolkar artikeln är det sportsliga som är till grund.