Hade ju hoppats han var lite mer grisig, in framför mål och reta upp alla. Behöver ju inte producera en massa då. Får hoppas den spelaren kommer fram i ett slutspel.GULD skrev: ↑2025-01-13 19:25:21Håller med 100%
Gillade honom som fan i starten
Sedan kom gubbarna igång där någonstans tog det stopp
En jag vill ska komma igång är Wigel
Man glömmer ju inte hur han gjorde livet surt för Garpen och co Lite så och han besitter bra handleder som han oxå behöver visa mer av
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Här tror jag du är något på spåret. Inte helt orealistiskt. Framtiden får utvisa.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-13 18:15:30 Linus i SHL? Tillåt mig att tvivla, tar han en tröja där och levererar över tid blir jag förvånad. Tror ju det hade varit bättre för hans karriär med 1-2 säsonger till i allsvenskan och vänja sig vid seniorhockey först och främst.. Kan kosta honom när allt ska vara bråttom.
Vi får väl se kanske slutar det som Marcus Davidsson och han harvar omkring i Finland om några år..
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Tror han blir utlånad nästa år Till HAPhilly Flu skrev: ↑2025-01-13 19:43:05Här tror jag du är något på spåret. Inte helt orealistiskt. Framtiden får utvisa.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-13 18:15:30 Linus i SHL? Tillåt mig att tvivla, tar han en tröja där och levererar över tid blir jag förvånad. Tror ju det hade varit bättre för hans karriär med 1-2 säsonger till i allsvenskan och vänja sig vid seniorhockey först och främst.. Kan kosta honom när allt ska vara bråttom.
Vi får väl se kanske slutar det som Marcus Davidsson och han harvar omkring i Finland om några år..
SSK har väll en uppsjö av nedbrutna drömmare som skulle ta NHL med storm
The DIF ONE
Silly Season 2024/25
Insamling snart:
Silly Season 2024/25
För mig är detta ganska odramatiskt egentligen. Linus ser ingen framtid i DIF och tycker att hans karriär bör fortsätta i Timrå, där han ser större möjligheter till utveckling. Rätt eller fel får tiden utvisa. Samtidigt så måste Wikegård och DIF se till klubbens bästa på kort och lång sikt och med tanke på att Linus har varit otroligt intetsägande den här säsongen, så är det väl ganska naturligt att vi släpper honom redan nu och kanske kan ta in någon som både vill spela här och som dessutom kan göra skillnad. Vi har ett handfull talanger som knackar på dörren och som bör få den chansen som Linus har fått hittills. Klockrent beslut av Wikegård.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Bra att man åtminstone är tydlig med att det blir väldigt svårt att hitta en spelare och att man inte bara värvar in vad som helst utan sparar pengarna till nästa säsong vid bom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Silly Season 2024/25
Ja så fall är Wiken ett geni. Att han varit så analytisk. Att sannolikheten att Florida signar honom är högre i SHL, än 13:e forward hos oss!Djurgårn skrev: ↑2025-01-13 20:26:25 För mig är detta ganska odramatiskt egentligen. Linus ser ingen framtid i DIF och tycker att hans karriär bör fortsätta i Timrå, där han ser större möjligheter till utveckling. Rätt eller fel får tiden utvisa. Samtidigt så måste Wikegård och DIF se till klubbens bästa på kort och lång sikt och med tanke på att Linus har varit otroligt intetsägande den här säsongen, så är det väl ganska naturligt att vi släpper honom redan nu och kanske kan ta in någon som både vill spela här och som dessutom kan göra skillnad. Vi har ett handfull talanger som knackar på dörren och som bör få den chansen som Linus har fått hittills. Klockrent beslut av Wikegård.
Silly Season 2024/25
Finns väl inget måste för Berg att vara pappaledig? Kan väl ge en del av sina dagar till mamman och sen ta ledigt när säsongen är slut?Osten östlund skrev: ↑2025-01-13 18:05:33 Vito perkele.....
När vi leder, samt inte halva laget är skadad .
Så behöver Berg vara pappaledig. Linus har bråttom!
Om man lägger bort känslorna 5 min. Så är det märkligt gällande Linus.
Om han signat med Timrå. Så ska spelaren kunna vara professionell, fokusera på sin nuvarande klubb!
Wikegård behöver förtydliga, vad som hänt framöver.
Om det är moral eller liknande. Så köper jag det. Djurgårdens IF är "ingen vanlig arbetsplats "!
Fixar han SHL pengar för Linus, samt en betydligt bättre spelare. Så toppen!
Silly Season 2024/25
Såklart det inte finns nåt krav på dettadaa123 skrev: ↑2025-01-13 20:40:31Finns väl inget måste för Berg att vara pappaledig? Kan väl ge en del av sina dagar till mamman och sen ta ledigt när säsongen är slut?Osten östlund skrev: ↑2025-01-13 18:05:33 Vito perkele.....
Om han signat med Timrå. Så ska spelaren kunna vara professionell, fokusera på sin nuvarande klubb!
Om det är moral eller liknande. Så köper jag det. Djurgårdens IF är "ingen vanlig arbetsplats "!
-
Silly Season 2024/25
Var ej allvar. Hoppas allt går bra får honom och familjen.tadaa123 skrev: ↑2025-01-13 20:40:31Finns väl inget måste för Berg att vara pappaledig? Kan väl ge en del av sina dagar till mamman och sen ta ledigt när säsongen är slut?Osten östlund skrev: ↑2025-01-13 18:05:33 Vito perkele.....
Hoppas sedan han orkar prestera lika bra som tidigare!
Silly Season 2024/25
Spelar får ju barn hela tiden utan att det märks. Vissa blir ju till och med bättre av det sägs det lite skrockfullt. Så behöver ju inte känna oro bara för att.#10 skrev: ↑2025-01-13 20:48:13Såklart det inte finns nåt krav på dettadaa123 skrev: ↑2025-01-13 20:40:31Finns väl inget måste för Berg att vara pappaledig? Kan väl ge en del av sina dagar till mamman och sen ta ledigt när säsongen är slut?Osten östlund skrev: ↑2025-01-13 18:05:33 Vito perkele.....
Silly Season 2024/25
Jo, och dom som har oro för det, släpp det fort, barnafödande har funnits lika länge som människan, funkade det 1000 före Kristus så måste det ju fan funka att få en unge och kunna spela lite hockey nu.Nypovich skrev: ↑2025-01-13 20:49:59Spelar får ju barn hela tiden utan att det märks. Vissa blir ju till och med bättre av det sägs det lite skrockfullt. Så behöver ju inte känna oro bara för att.#10 skrev: ↑2025-01-13 20:48:13Såklart det inte finns nåt krav på dettadaa123 skrev: ↑2025-01-13 20:40:31Finns väl inget måste för Berg att vara pappaledig? Kan väl ge en del av sina dagar till mamman och sen ta ledigt när säsongen är slut?Osten östlund skrev: ↑2025-01-13 18:05:33 Vito perkele.....
Silly Season 2024/25
Tur att det var Linus Eriksson som försvann och inte Eklund eller Frondell. Juniorer har man fullt av som har presterat bättre än Linus Eriksson i år.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2024/25
Enligt Djurgården Silly på Twitter så ska Wikegård vara intresserad av Kalle Miketinac. Just nu i Vaasa!
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... -miketinac
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... -miketinac
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Ja. Finns bara en förlorare i det här och det är Linus. Och han får skylla sig helt själv.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-13 18:15:30 Linus i SHL? Tillåt mig att tvivla, tar han en tröja där och levererar över tid blir jag förvånad. Tror ju det hade varit bättre för hans karriär med 1-2 säsonger till i allsvenskan och vänja sig vid seniorhockey först och främst.. Kan kosta honom när allt ska vara bråttom.
Man får hoppas för Linus skull att han byter för att han vantrivts eller något i den stilen. Annars spelar han ett högt spel.
Jag ska nog följa hans karriär framöver lite sådär smått, om jag kommer ihåg honom bara.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm