stolpskott skrev:Dock så tycker jag inte att Henke är i form? Jag är inte speciellt fotbolls intresserad. Men jag har inte hört något av han, på jag vet inte hur länge? Och de gångerna jag sett han har han varit, rent bedrövlig? Henrik Larsson tycker jag är överskattad. Men jag vidhåller det att, Henke spelade sin bästa fotboll då han gjorde 2 mål på den positionen. Annars, har jag aldrig sett honom bra. Faktiskt. Men det är ju bara jag det, och jag kanske inte ska berätta för mycket av mina tankar för jag har inte sett mycket av grupp spelet i EM:et osv. Men EM är ju ett måste som man ska följa, så nu kör vi!
Henke är faktiskt i bra form just nu. Har fått toppbetyg varje match ett tag nu. Så Svelander har väl rätt som vanligt...
Emil svelander skrev:
Ehh, ursäkta? Henke Larsson har nästan aldrig varit i bättre form än han är nu. Har, trots att det är Helsingborg sett en del repriserade HEIF-matcher och jag har aldrig sett en spelare vara så överlägsen i Allsvenskan. Visst, vi snackar en B-liga, men Henke vet vad det handlar om och kommer vara grym i VM!
warrant skrev:Bryr mig inte ett skvatt om Fotbolls-Em
Om du inte bryr dig kunde du ha besparat oss som bryr oss din kommentar.
Gå till ett fotbolls forum då..
Lika bra och finna dig i det. Inget kommer ändras, för att du inte bryr dig. Förstår inte hur man inte kan stödja sitt fosterland i ur o skur, när det gäller fotboll!
Don66 skrev:"Förstår inte hur man inte kan stödja sitt fosterland i ur o skur, när det gäller fotboll! "
Det är klart att man gör...i ett FOTBOLLSforum!
Om det är så att du mår väldigt dåligt av att den här tråden ligger i ett hockeyforum, vänligen be Jerker ta bort tråden. Annars - håll käften och rätta dig i att andra har intresse för en sport som faktiskt en till DIF-förening utövar.