Då blir det alltså Andrén som står på onsdag… Står Hugo så kan man börja undra på riktigt gällande ny slips.
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Min gissning är att man gått ifrån principen med två var. Men med det sagt tror jag inte heller att vi ställer Hugo i 4 raka. Behöver inte betyda något
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Silly Season 2024/25
Det man sk fundera kring är varför båda matchas i stort sett lika mycket. Hade dom gjort det om man tänkt ta in en ny?
-
Silly Season 2024/25
Hävelid har varit bra!
Men tycker inte man kan förvänta sig, eller ha samma kravbild på Hävelid. Som på Lars Volden eller Frans Tuohimaa!
Visst Brynäs gick hela vägen med Clara.
Andren står mot bottenlagen, samt behöver bygga självförtroende!
Känns inte som det är "rätt tillfälle" för det nu!
Silly Season 2024/25
Hugo måste stå mot Gnaget. Allt annat är idioti!
Måste vinna den!
Måste vinna den!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Idioti att inte toppa laget i ett derby. Då ska någon få straffpisk om man inte gör det.
Avskaffa tre mot tre.
Silly Season 2024/25
Man ställer Andrén mot botten och Hävelid mot toppen. Behöver det vara svårare än så?
Silly Season 2024/25
Denna diskussion kanske passar bättre i säsongstråden.
It's easier to be an asshole to words than to people
Silly Season 2024/25
Idag spelar Pettersson i Rögles fjärdekedja, så det är nog så att han går som forward senaste typ fyra matcherna.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-10 12:04:23Han har varit utanför laget till och från och inte fått spela alls mycket.
Ibland hackar de där sidorna, så det kan se ut som att han är extra.fw, men egentligen bara extraspelare.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Precis så.jensa öhling #11 skrev: ↑2025-01-11 09:38:17 Har inga problem med att Eriksson sajnat för Timrå OM han har en klausul som gör att det bryts om vi får upp. Har han inte det tycker jag det är väldigt besvärande. Dumt att frysa ut killen men är någon jämbördig med honom så är ju valet enkelt att bänka spelaren som redan bestämt sig för att dra.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Silly Season 2024/25
Som de rapporterats om, men nu även officiellt Blomgren förlänger med 2 år.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
(. Blomman )
Toppen en som har hjärta och Ryggrad att vilja bidra till den klubb som i sin tur varit en drivande kraft till att hjälpa fram honom !
Det finns ett ljus i allt mörker där Agenter som skor sej på bekostnad av heder och stolthet !
Blomman en hårt jobbande FW och som börjar hitta drivet i fötterna efter jul !
The DIF ONE
Silly Season 2024/25
Ska vara helt ärlig att jag inte har varit helt nöjd med blommans utdelning av poäng den här säsongen hade högre förhoppning på honom, men senaste tiden har jag börjat acceptera det och tror att det kommer, så mycket lägen han skapar själv med sin speed och skicklighet att täcka puck är sjukt starkt. Jag gillar förlängningen!