HA 24/25: Mora - Djurgårdens IF 10/1
Härligt DIF..
Finns inte mer o tillägga. Nu är det bara att trimma psyke o muskler o lägga råttorna på rygg rejält.
Krossa gnaget!!!
Finns inte mer o tillägga. Nu är det bara att trimma psyke o muskler o lägga råttorna på rygg rejält.
Krossa gnaget!!!
MEN MÅLVAKTSJÄVELN ÄR JU HELT UTANFÖR MÅLGÅRDEN!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det brukar däremot alltid bli utvisning iallafall även vid lite vinddrag. Så det förvånade mig oerhört att man inte tog en tvåa faktiskt. Men bra av domarna.
Avskaffa tre mot tre.
Äntligen isåfall.Mattias_87 skrev: ↑2025-01-10 21:31:36Det brukar däremot alltid bli utvisning iallafall även vid lite vinddrag. Så det förvånade mig oerhört att man inte tog en tvåa faktiskt. Men bra av domarna.
-
För dom som inte kan få nog av Jonny!
Kamp mellan våran och Moras spelare, hade Costmar kommit själv där hade det säkert varit utvisning. Men kampen pågår ju utanför målvaktens område, målvakten är utanför.Mattias_87 skrev: ↑2025-01-10 21:31:36Det brukar däremot alltid bli utvisning iallafall även vid lite vinddrag. Så det förvånade mig oerhört att man inte tog en tvåa faktiskt. Men bra av domarna.
Sjukt bra vi städar av mora hyfsat lätt idag trodde det skulle bli övertid eller förlust efter första perioden. Hyll till Kruger och thore och hävelid.
Fan blomgren är riktigt bra också han behöver träna skott bara
Fan blomgren är riktigt bra också han behöver träna skott bara
Fungerar inte som när man själv var ung. Målvakterna är i princip aldrig legala för hits. Även när de är utanför målgården är de untouchables (pga skaderisk/tidigare händelser).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Blev ju rätt enkelt och skönt till slut, var aldrig ens orolig.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Costmar gör ju allt han kan för att undvika kontakten.
Nåja. Då är det väl kombinationen att det är kamp mellan spelare och målvakt är långt ute.
Hugo är en hjälte idag.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Verkligen. Jag är inte orolig för målvaktssituationen för tillfället. Nu känns det verkligen som att det är en back till vi är i behov av annars kan vi fortsätta trumma på som vi gör.
Avskaffa tre mot tre.
- Harmageddon
Nu börjar vi nästan närma oss SHL kvalité om allt detta slår in på onsdag.
Hatten av igen för att ni fortsätter samla poäng och vinner matcher!
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."