Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Remy Lebeau
Theodore vore så jävla underbar att se i Djurgården igen. Han är lätt den bästa målvakten vi haft under 2000-talet Tellan och Larsson inkluderade.Boråsaren skrev:Och José Theodore, punkt.Enbom skrev:Önskedrömmen är Dan Boyle, punkt.
Inte helt omöjligt att vi får se honom i framtiden. Han trivdes så enormt bra. Och även Boyle har sagt att han gärna skulle återvända.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Theodore var faktiskt inte så bra som alla får det att låta. Jag tycker Turco var enormt mycket bättre när han spelade här.Remy Lebeau skrev:Theodore vore så jävla underbar att se i Djurgården igen. Han är lätt den bästa målvakten vi haft under 2000-talet Tellan och Larsson inkluderade.Boråsaren skrev:Och José Theodore, punkt.Enbom skrev:Önskedrömmen är Dan Boyle, punkt.
Inte helt omöjligt att vi får se honom i framtiden. Han trivdes så enormt bra. Och även Boyle har sagt att han gärna skulle återvända.
Håller med Turco va bättre.Emil svelander skrev:Theodore var faktiskt inte så bra som alla får det att låta. Jag tycker Turco var enormt mycket bättre när han spelade här.Remy Lebeau skrev:Theodore vore så jävla underbar att se i Djurgården igen. Han är lätt den bästa målvakten vi haft under 2000-talet Tellan och Larsson inkluderade.Boråsaren skrev:Och José Theodore, punkt.Enbom skrev:Önskedrömmen är Dan Boyle, punkt.
- Remy Lebeau
Turco var bra, men det var hans spel med klubban som drog mest uppmärksamhet till sig. Minns att Liv försökte kopiera honom..
Theodore har vunnit både Vezina Trophy och Heart Trophy, villket tyder på klass. Båda är mycket bra målvakter, men jag rankar personligen Theodore högre. Det är inte så svårt att glänsa i 6 matcher..
Theodore har vunnit både Vezina Trophy och Heart Trophy, villket tyder på klass. Båda är mycket bra målvakter, men jag rankar personligen Theodore högre. Det är inte så svårt att glänsa i 6 matcher..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Jag tycker båda är ungefär lika bra, men eftersom Turco har en mycket coolare spelstil, som även kan vara ett "offensivt vapen" och jag tror att om han hade spelat i elitserien lika mycket som Mylis så hade han nog slagit mylis rekord me 2!!! mål och sålunda varit målvakternas "skytekung" i elitserien.Remy Lebeau skrev:Turco var bra, men det var hans spel med klubban som drog mest uppmärksamhet till sig. Minns att Liv försökte kopiera honom..
Jag gillar Turco
- DIF_Soldier
- reservjesus
- DIF_Soldier
håller med reservjesus.. här diskuterar vi silly season 08/09 lagbygget?? kanske typ de den tråden handlar om och inte vem som va bäst i DIF 88/89? eller vad tycker ni?DIF_Soldier skrev:Hellre det än att skapa ny tråd till varenda liten fråga.reservjesus skrev:Tycker inte man ska använda denna tråden till att diskutera vilken NHL målvakt som var bäst i DIF. Gör om, gör rätt.
Jag är väldigt osäker på Ridderwall som första målis, tror inte han håller en hel säsong. Men jag hade precis samma tankar om Daniel Larsson förra året och oj vad fel jag fick. Bara hoppas att jag får det igen
Sen hoppas jag att Nisse kommer hem. Får jag se han i lhc nästa år så vet jag inte vad jag gör
Sen hoppas jag att Nisse kommer hem. Får jag se han i lhc nästa år så vet jag inte vad jag gör