HA 24/25: Oskarshamn - Djurgårdens IF 5/1
Lågvattenmärke till coach dom har, 2 poäng till skölden. Klart godkänd bortamatch!
Sväva i det blå
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Därtill agerar inte blå målvakt alls. Finns ingen rörelse att förhindra, och han blir inte flyttad. Hade helt ärligt velat ha mål på det oavsett vilken ända isen det gjordes.
Vila i Frid, DIF Hockey.
-
Klasen. Det är en jävla mysig gubbe det.
Fina Klasse!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Haha vilken intervju med Klasen. Verkade snarare vara grinig än glad över två poäng.
It's easier to be an asshole to words than to people
Dick var med tjejen på bowling, vad fan är det med han?
-
Hoppas råttorna åtminstone skadar 2-3 bärande spelare i Tälje som dom hade gjort mot oss...
Bragdguld till råttorna om dom vinner.
Vi är klart bättre idag. Spelar vi så här så vinner vi iaf 9/10 av sådana här matcher.
Enskilt slarv tyvärr vid två baljor bakåt samt att två av avsluten är riktigt fina av Oskarshamn.
Skulle dock säga att det är några småsaker som domarna gör som man blir galen på. Någon tekning som dras ned i vår zon utan förklaring. Utvisningen på Costmar är ju en ren chansning från domaren, horribel. En interference på Klasse framför deras målvakt som inte tas men det blir en utvisning på Grewe istället direkt efter.
Tar dock dessa 2p och kör på.
Enskilt slarv tyvärr vid två baljor bakåt samt att två av avsluten är riktigt fina av Oskarshamn.
Skulle dock säga att det är några småsaker som domarna gör som man blir galen på. Någon tekning som dras ned i vår zon utan förklaring. Utvisningen på Costmar är ju en ren chansning från domaren, horribel. En interference på Klasse framför deras målvakt som inte tas men det blir en utvisning på Grewe istället direkt efter.
Tar dock dessa 2p och kör på.
Starkt att vända. Mycket som går emot idag och ett gäng spelare som är direkt svaga. Costmar, Weigel, Larsson, Rensfeldt osv. Men Thoresen, Klasen, egentligen alla backar, Grewe, Krüger osv visar vägen.
Klart bättre än Oskarshamn iallafall.
Klart bättre än Oskarshamn iallafall.
Gillar främst att vi har bra psyke vid underlägen i tredjeperioden.
Fortsatt lite besviken på att fler inte kliver fram när chansen ges med flera borta (Weigel, Costmar etc). Bredden är bra men jag hade förväntat mig att fler kan växeldra och ta ansvar periodvis.
Fortsatt lite besviken på att fler inte kliver fram när chansen ges med flera borta (Weigel, Costmar etc). Bredden är bra men jag hade förväntat mig att fler kan växeldra och ta ansvar periodvis.
- DIF_Soldier
Utveckla? Har han roat sig under brinnande toppmöte för att han inte orkar åka buss till Oskarshamn är det bara spöstraff, löneavdrag och blyväst som gäller. Snacka till sig långledigt under jul/nyår, skiter i Bosön och så vidare.... Så får man inte uppträda, det gör mig fly förbannad om han bowlat?
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2025-01-05 16:52:55, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar