HA 24/25: Oskarshamn - Djurgårdens IF 5/1
Vem är killen till höger i studion?
Väldigt vass. Eoner bättre än den trötta Svartvadet.
Väldigt vass. Eoner bättre än den trötta Svartvadet.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härligt med Klasens kaxighet. Min känsla är att vi var lite större, lite bättre, lite tuffare och MYCKET kaxigare förr. Något som gått förlorat senaste 25 åren.
Därför uppfriskande med Klasen och Dick som är två typiska Djurgårdare. Självklara och med ett kaxigt och härligt självförtroende.
Såklart jag gillar den välkammade Kruger i intervjuer också, men Klasens kaxighet är njutbar.
Kruger står ju såklart för allt annat som är Djurgården.( så nu ingen tar illa upp för att jag ” dissat” Kruger.)
Därför uppfriskande med Klasen och Dick som är två typiska Djurgårdare. Självklara och med ett kaxigt och härligt självförtroende.
Såklart jag gillar den välkammade Kruger i intervjuer också, men Klasens kaxighet är njutbar.

Kruger står ju såklart för allt annat som är Djurgården.( så nu ingen tar illa upp för att jag ” dissat” Kruger.)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Var väl huvudtackling på Blixt i samband med situationen där?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det bjuds verkligen upp på ett flertal fronter i den här fajten.
Tycker att vi den här säsongen för en gångs skull står upp för varandra, är obekväma för motståndarna och välbalanserade mellan grisspel och skönlir. Tunga, tuffa, tekniska.
Tycker att vi den här säsongen för en gångs skull står upp för varandra, är obekväma för motståndarna och välbalanserade mellan grisspel och skönlir. Tunga, tuffa, tekniska.
25/4-2025
Viktigt att poängtera i dagens klimatBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-05 14:49:48 Kruger står ju såklart för allt annat som är Djurgården.( så nu ingen tar illa upp för att jag ” dissat” Kruger.)

Alla är bättre än Svartvadet...
It's the hope that kills you.
Det behövs en Ottosson-attityd i DIF också. Krüger tillför en del på den fronten.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-05 14:49:48 Härligt med Klasens kaxighet. Min känsla är att vi var lite större, lite bättre, lite tuffare och MYCKET kaxigare förr. Något som gått förlorat senaste 25 åren.
Såklart jag gillar den välkammade Kruger i intervjuer också, men Klasens kaxighet är njutbar.![]()
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
F..n va stabilt vi spelar. Vi är tunga (på ett positivt sätt).
Grewe har verkligen genomgått en förvandling i puckspelet. Så brutalt stabil och trygg där. Tappar aldrig puck längre. Blir förbannad om hans istid blir påverkad när spelare kommer tillbaka.
Weigel, Frondell och Larsson står först på tur. Den senare har verkligen blivit synad. Syns inte längre!
Weigel, Frondell och Larsson står först på tur. Den senare har verkligen blivit synad. Syns inte längre!
Shoutout till bortasupportrarna om ni läser detta!! Fan vad ni överröstar IKOs patetiska klack!
Man kan tro att vi är i Hovet
Man kan tro att vi är i Hovet
Men herregud zebran
Fan heller att han spelade den pucken med handen, snarare klubbskaftet!
Står på andra sidan banan och tar den. Tar lika mycket med klubban.