Extremt märkligt att Gidlöf inte får spela! Tycker inte att Thelin har imponerat särskilt mycket nån gång jag sett honom, varken i jvm eller någon annanstans, tycker till och med att han varit ganska svag hittills i jvm!Karlander skrev: ↑2025-01-04 23:05:40 Var ju tur att det var offside för vilken jäääkla groda av Thelin, han släpper alltså in en isare på första stolpen under benskyddet som han har "cementerat" i isen. Inte första tavlan i turneringen heller, konstigt att inte Gidlöf får chansen. Är man Björklöven-fan håller man nog hårt i tummarna för att det inte är något allvarligt med Voutilainen.
Superdipp av Juniorkronorna ändå, herregud.
JVM
JVM
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
JVM
Vilken jävla piss upplaga. Finland i en semi det ska vara blodigt allvar. Passivt, slarvigt, tråkigt, dåligt på alla sätt. JVM har ju alltid varit grit men inte ens det får jag se.
Spela fult
JVM
Vi är galet o-fysiska. Tämligen uppenbart att vi skulle kunna lira lite brutalt och ha en direkt fördel av det.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-04 23:24:56 Vilken jävla piss upplaga. Finland i en semi det ska vara blodigt allvar. Passivt, slarvigt, tråkigt, dåligt på alla sätt. JVM har ju alltid varit grit men inte ens det får jag se.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
JVM
Absolut. Det ska också nämnas att Rimpinen som SVT-studion hyllade som otroligt mycket bättre än Thelin inför matchen verkligen har varit en tvål idag.Simpan skrev: ↑2025-01-04 23:21:46Extremt märkligt att Gidlöf inte får spela! Tycker inte att Thelin har imponerat särskilt mycket nån gång jag sett honom, varken i jvm eller någon annanstans, tycker till och med att han varit ganska svag hittills i jvm!Karlander skrev: ↑2025-01-04 23:05:40 Var ju tur att det var offside för vilken jäääkla groda av Thelin, han släpper alltså in en isare på första stolpen under benskyddet som han har "cementerat" i isen. Inte första tavlan i turneringen heller, konstigt att inte Gidlöf får chansen. Är man Björklöven-fan håller man nog hårt i tummarna för att det inte är något allvarligt med Voutilainen.
Superdipp av Juniorkronorna ändå, herregud.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
JVM
Få saker provocerar mig som domare som hittar oå utvisningar. Okej att de ibland gör bedömningar som man inte håller med om. Men att ta en holding när han puttar bort finländaren … en sån tar man bara inte och särskilt inte i en förlängning. Hade vi inte redan fått ett pp hade det där aldrig blivit något.
JVM
Att vi inte lyckas bättre i offensiven eller defensiven känns betydligt mer avgörande. Korkade utvisningar och kasst PP kostade finalplatsen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
JVM
Jag må vara lite färgad, men tycker nog de kunde alternerat i det där pp:t i förlängningen. In med Eklund som har lite mer i repertoaren än att bara gå på direktskott.Praetori skrev: ↑2025-01-05 00:30:51Att vi inte lyckas bättre i offensiven eller defensiven känns betydligt mer avgörande. Korkade utvisningar och kasst PP kostade finalplatsen.
JVM
Håller helt med, sista pp i 4 mot 3 var ju katastrof.Praetori skrev: ↑2025-01-05 00:30:51Att vi inte lyckas bättre i offensiven eller defensiven känns betydligt mer avgörande. Korkade utvisningar och kasst PP kostade finalplatsen.