Säsongen 2024/25
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Vi skulle haft teljes målvakt… bara ett skämt manijok, förlåt
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Bra omgång igen! Håll samma fokus Djurgår'n! Vår tur iår.
Säsongen 2024/25
Sparkade Ottoson mot en Almtunaspelare där i mitten av tredje? Framför mål efter avblåsning när han ska putta bort honom...?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Och där avgjorde Bikbokarna mot den "omutliga" Tuohimaa
Säsongen 2024/25
Nästan perfekta resultat ikväll.
-
Säsongen 2024/25
Kul att se täljes nya supervärvning drälla med pucken och orsaka avgörande målet. Bra debut, hoppas han säckar ihop.
Säsongen 2024/25
Klockrena resultat. Aik på däng också. Härliga tider! Löven har verkligen en svacka.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 2024/25
Jag tror fortsatt på att innbördes möten är en större fingervisning om lagens styrkor jämfört övriga matcher.
Inom en veckas tid har jag sett Vimmerby torska mot både Tingsryd och sedan mot oss. Var på plats i Dackehallen. Den ishallen ÄR ishockey på riktigt.
Vill påstå att Tingsryd vann enklare över Vimmerby än vad vi gjorde
Vill också påstå att vi är bättre än Tingsryd med ovanstående logik.
Så att kolla på kvällens resultat och dra några slutsatser hur det ska gå för oss låter jag bli.
Inom en veckas tid har jag sett Vimmerby torska mot både Tingsryd och sedan mot oss. Var på plats i Dackehallen. Den ishallen ÄR ishockey på riktigt.

Vill påstå att Tingsryd vann enklare över Vimmerby än vad vi gjorde
Vill också påstå att vi är bättre än Tingsryd med ovanstående logik.
Så att kolla på kvällens resultat och dra några slutsatser hur det ska gå för oss låter jag bli.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 2024/25
Löven har verkligen bara attack. Deras riskvärderingar är helt sekundär till att gå framåt och det har börjat bita dem i röven på allvar nu.
Senast redigerad av Praetori den 2025-01-04 11:23:09, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.