Jo, det gäller att tagga till, befästa vår position i toppen
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Dicks avstängning är avklarad, får hoppas han och Klasen är tillbaka inom kort.
Vi har haft tur att det varit ganska enkla matcher på sistone så vi klarat oss utan dem men nu måste vi få tillbaka lite manskap.
Vi har haft tur att det varit ganska enkla matcher på sistone så vi klarat oss utan dem men nu måste vi få tillbaka lite manskap.
Säsongen 2024/25
Med en bra slips och en top-3 back in så ska det mkt till för att stoppa oss
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Detta bör vara våran säsong. De två föregående säsonger har man visat att man är bäst i slutspelet. Laget kommer vara bättre. Karlskoga, SSK och Löven är redan på sin högsta nivå. De kan inte bli bättre än såhär.
Detta ska fan kunna gå.
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 2024/25
Tohouma kan ta Ssk till SHL. Överlägsen målvakt i serien!
Säsongen 2024/25
Bra Almtuna
Säsongen 2024/25
Löven helt jävla borta i egen zon mot Almtuna
Säsongen 2024/25
Nej fy sjutton för ödmjuka uttalanden. Speciellt om andra lag

Säsongen 2024/25
Problemet är att när du hyllar alla andra lag och byter skepnad efter hur det ser ut för stunden så blir det skevt, hur var det med att löven var överlägsna, vi hade aldrig en chans i världen på top 2 ? Det hör man inte längre, nu är det nåt annat.
Säsongen 2024/25
Ödmjuka uttalanden är sällan dåligt, och de flesta hade nog valt Tuohimaa framför våra målvakter alla dagar i veckan, men jag tror att det i längden kan uppfattas som lite överdrivet och verklighetsfrånvarande när man redan innan säsongen säger att Löven har avgjort den, "Oj, Löven värvade Viksten, där avgjorde de precis HA 24/25", med mera. Och sedan brer på med liknande grejer om SSK...
Säsongen 2024/25
Jag har hyllat Löven och framförallt Ssk hela säsongen. Ssk för lagmaskinen och målvakten. Löven för att det är typ bästa offensiven man sett på denna nivå. Det ser man fortfarande men försvaret är katastrof. Får man ordning på det med en vass värvning eller två så är man naturligtvis en av de stora favoriterna.#10 skrev: ↑2025-01-03 20:19:36Problemet är att när du hyllar alla andra lag och byter skepnad efter hur det ser ut för stunden så blir det skevt, hur var det med att löven var överlägsna, vi hade aldrig en chans i världen på top 2 ? Det hör man inte längre, nu är det nåt annat.
Nej jag trodde aldrig vi skulle nå topp 2 med våra målvakter. Tror knappast att jag är ensam att överraskas av Hävelids resa. Eller vad säger du? Har du ingen rätt att fortsätta skriva om Brodin gör hattrick nästa match?
Rätt vansinnigt försök till kritik. Du är ute och cyklar ofta du också. Tydligt att du har problem med mig och det är okej. Men ignorera mig då så slipper jag få massa aviseringar på meningslöst trams.
Senast redigerad av Manijock den 2025-01-03 20:38:21, redigerad totalt 1 gånger.
Säsongen 2024/25
Naturligtvis var Viksten-uttalandet överdrivet. Det är liksom själva uppslaget på "överdrift för effekt"... En ganska vanlig metod.Karlander skrev: ↑2025-01-03 20:31:34Ödmjuka uttalanden är sällan dåligt, och de flesta hade nog valt Tuohimaa framför våra målvakter alla dagar i veckan, men jag tror att det i längden kan uppfattas som lite överdrivet och verklighetsfrånvarande när man redan innan säsongen säger att Löven har avgjort den, "Oj, Löven värvade Viksten, där avgjorde de precis HA 24/25", med mera. Och sedan brer på med liknande grejer om SSK...
De hade kunnat värva Mackinnon utan att ha avgjort serien rent teoretiskt obviosly.
Säsongen 2024/25
Nu gör inte Brodin hattrick nästa match så det kan vi avskriva. Sen får du absolut hylla vem och vilka du vill, men eftersom du själv är rätt snabb på att döma ut folks synpunkter och åsikter så får du tåla lite själv,Manijock skrev: ↑2025-01-03 20:33:31Jag har hyllat Löven och framförallt Ssk hela säsongen. Ssk för lagmaskinen och målvakten. Löven för att det är typ bästa offensiven man sett på denna nivå. Det ser man fortfarande men försvaret är katastrof. Får man ordning på det med en vass värvning eller två så är man naturligtvis en av de stora favoriterna.#10 skrev: ↑2025-01-03 20:19:36Problemet är att när du hyllar alla andra lag och byter skepnad efter hur det ser ut för stunden så blir det skevt, hur var det med att löven var överlägsna, vi hade aldrig en chans i världen på top 2 ? Det hör man inte längre, nu är det nåt annat.
Nej jag trodde aldrig vi skulle nå topp 2 med våra målvakter. Tror knappast att jag är ensam att överraskas av Hävelids resa. Eller vad säger du? Har du ingen rätt att fortsätta skriva om Brodin gör hattrick nästa match?
Rätt vansinnigt försök till kritik. Du är ute och cyklar ofta du också.
Säsongen 2024/25
Nä jag har absolut inga problem med dig, där har du fel, ska bjuda dig på några rundor i baren när jag åker till hovet nästa gång om du är intresseradManijock skrev: ↑2025-01-03 20:33:31Jag har hyllat Löven och framförallt Ssk hela säsongen. Ssk för lagmaskinen och målvakten. Löven för att det är typ bästa offensiven man sett på denna nivå. Det ser man fortfarande men försvaret är katastrof. Får man ordning på det med en vass värvning eller två så är man naturligtvis en av de stora favoriterna.#10 skrev: ↑2025-01-03 20:19:36Problemet är att när du hyllar alla andra lag och byter skepnad efter hur det ser ut för stunden så blir det skevt, hur var det med att löven var överlägsna, vi hade aldrig en chans i världen på top 2 ? Det hör man inte längre, nu är det nåt annat.
Rätt vansinnigt försök till kritik. Du är ute och cyklar ofta du också. Tydligt att du har problem med mig och det är okej. Men ignorera mig då så slipper jag få massa aviseringar på meningslöst trams.