GULD skrev: ↑2025-01-03 09:29:52
Sas det något om brodda efter matchen
Eller något någon läst ?
Förmodligen sjukdom
Han dunkade i sargen rätt hårt precis innan han gick av. Tog en liten stund innan han kom upp från liggande och han åkte ganska sakta mot båset trots att spelet pågick. Jag gissar att han fick en smäll som gjorde att han avbröt.
Eller något någon läst ?
Förmodligen sjukdom
Han dunkade i sargen rätt hårt precis innan han gick av. Tog en liten stund innan han kom upp från liggande och han åkte ganska sakta mot båset trots att spelet pågick. Jag gissar att han fick en smäll som gjorde att han avbröt.
Eller något någon läst ?
Förmodligen sjukdom
Åfan, det missade jag helt
Enligt Wiken i senaste uppdateringen så blir Brodin borta ca 4-6 veckor! Säger dock inte exakt vad det är för skada, bara att han blir borta ett tag!
Jag försökle se hur Brodda blev skadat dundrade in sarg och ramlade rätt hårt ner på sida och rygg
Kan vara revben !
4-6 veckor skulle nog säga 2 månader
GULD skrev: ↑2025-01-06 18:05:08
Jag försökle se hur Brodda blev skadat dundrade in sarg och ramlade rätt hårt ner på sida och rygg
Kan vara revben !
4-6 veckor skulle nog säga 2 månader
Det stämmer bra med vad jag såg (hade plats närmast händelsen). Såg inte ut att vara något i ben, snarare som hämmad av något mot huvud eller tappad luft. Kan nog mkt väl vara revben eller axelparti med tanke på frånvarons längd.
Costmar tillbaka imorgon. Ragnarsson kanske på måndag! Blomgren stod över träningen idag men ska fatta beslut imorgon. Brodin, Krogdahl och Dick fortsatt borta!
Av de resterande spelarna på Djurgårdens frånvarolista – Max Krogdahl, Jacob Ragnarsson, David Blomgren och Daniel Brodin – är det bara Ragnarsson som närmar sig spel.
– Det kommer inte vara många som kommer tillbaka den närmaste tiden, förhoppningsvis är Ragnarsson tillbaka i nästa match.