Silly Season 2024/25
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Blixt är bra men finns det inte bättre?
Silly Season 2024/25
Nu har vi kontakt med följande backar nästa säsong:
August Berg (26/27)
Hugo Blixt (26/27)
Max Krogdahl (25/26)
Jakob Ragnarsson (25/26)
Edvin Hammarlund (25/26)
Bergström? Carnebo?
August Berg (26/27)
Hugo Blixt (26/27)
Max Krogdahl (25/26)
Jakob Ragnarsson (25/26)
Edvin Hammarlund (25/26)
Bergström? Carnebo?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Ja går vi upp i SHL måste vi arbetsbefria flertalet av våra backar eller fortsätta betala lön.
Avskaffa tre mot tre.
Silly Season 2024/25
Både Krogdahl och Blixt är briljanta förlängningar. Bevis på att vi äntligen har en sportchef som prioriterar helt rätt saker och egenskaper.
Silly Season 2024/25
Borde väl inte vara några större problem med utlåning till någon klubb i HA isfMattias_87 skrev: ↑2024-12-28 19:32:03Ja går vi upp i SHL måste vi arbetsbefria flertalet av våra backar eller fortsätta betala lön.
Silly Season 2024/25
Om... Det är isf ett lyxproblem när/om det väl beger sig.Mattias_87 skrev: ↑2024-12-28 19:32:03Ja går vi upp i SHL måste vi arbetsbefria flertalet av våra backar eller fortsätta betala lön.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Silly Season 2024/25
Ortio gjorde sin sista match för Ässät ikväll (spelade ej). Fick en magkänsla att Ortio är Lövens supporterspelare, då det verkar skrikas efter en målvakt där också, har för mig att dom ville ha klart insamlingen till 1/1.
Hade gärna sett Ortio/Hävelid.
Hade gärna sett Ortio/Hävelid.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Under julledigheten som spenderats i Småland har jag åkt runt lite och tittat på hockey.
Igår såg jag Tingsryd vinna över Vimmerby.
Ifjol var det Åkerström som imponerade i Tingsryd, i år är det Martin Skärberg.
Tyvärr släpper väl inte Tingsryd någon i det läge av tabellen som de befinner sig i, men han vore mumma att få in i laget.
Otroligt trygg med pucken, fantastiska uppspel och grym i pp.
Tingsryds ekonomi är usel, och de har ju redan ett pp1 där han inte såg ut att ingå.
https://www.eliteprospects.com/player/5 ... n-skarberg
Får jag välja tar jag nog hellre Jeppe P, känns som ett säkrare kort. Men en back måste in och tiden tickar på rätt bra nu.
Tyvärr släpper väl inte Tingsryd någon i det läge av tabellen som de befinner sig i, men han vore mumma att få in i laget.
Tingsryds ekonomi är usel, och de har ju redan ett pp1 där han inte såg ut att ingå.
Får jag välja tar jag nog hellre Jeppe P, känns som ett säkrare kort. Men en back måste in och tiden tickar på rätt bra nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Silly Season 2024/25
Det är väl mest att vi skulle behöva få in en rightare. Jeppe bockar ju av de mesta som vi söker. Har ett bra defensivt spel och en offensiv uppsida. Rolig kille som bidrar med energi till gruppen och han är rightare.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2024-12-28 23:26:09 Under julledigheten som spenderats i Småland har jag åkt runt lite och tittat på hockey.
Med det sagt så är han nog dyr. Och sen är ju frågan om han är villig att gå ned en serie. Var inte heller helt problematiskt när han lämnade av vad jag kan minnas. Det vi erbjöd kontra LHC var betydande.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Silly Season 2024/25
Såg Mantas i den lokala skidbacken i Leksand på juldagen.
Han såg pigg och fräsch ut och åkte obehindrat och skrattade och busade med barnen.
Var där med barnen, frun (löjligt snygg) och svärmor?
Fick inte tillfälle att fråga om han ansluter i vår.
Han såg pigg och fräsch ut och åkte obehindrat och skrattade och busade med barnen.
Var där med barnen, frun (löjligt snygg) och svärmor?
Fick inte tillfälle att fråga om han ansluter i vår.

Silly Season 2024/25
Jag ser hellre att dom prioriterar en målvakt än att stärka upp på backsidan. Deras backsida svajar för mycket och tror inte många målvakter kan rädda en så ”dålig” defensiv ett helt slutspel. Frågan är hur mycket ekonomiskt det finns där till att ta in spets, oavsett lagdel.
Silly Season 2024/25
Dom vill ha in 500.000:-, men Kenttä vill inte gå ut med ett namn på spelaren, jag tror dom har skrapat ur plånboken ordentligt. Vad jag läst mig till så vill fansen ha en målvakt och en center, då Löven är väldigt tunna bland centrarna, speciellt nu när Erik Andersson och Olofsson är skadade.Nypovich skrev: ↑2024-12-29 11:50:04Jag ser hellre att dom prioriterar en målvakt än att stärka upp på backsidan. Deras backsida svajar för mycket och tror inte många målvakter kan rädda en så ”dålig” defensiv ett helt slutspel. Frågan är hur mycket ekonomiskt det finns där till att ta in spets, oavsett lagdel.
Silly Season 2024/25
Försök få svärmorn i säng, sen luskar du om hon vet nåt
Silly Season 2024/25
Man inser vilken bra forwardssida vi besitter när Kellehers frånvaro inte har varit något stort. Inte direkt som när Josefson eller kryckan var skadad och allt hängde på en skör tråd. Mer oroande på backsidan.