HA 22/23: Karlskoga - Djurgårdens IF 6/12
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilken vansinnigt skön bussresa hem det måste vara efter ikväll, väl krigat boys.
Spela fult
Vi har seriens bästa målvakt, seriens bästa mååååålvakt!
Hävelid är bra men det är försvarsspelet som börjar sitta med Berg,Scissons som härförare.
Vår defensiv är felfri. Hävelid känns avslappnad i målet. Vi kommer att bli svårslagna om vi är så här stabila bakåt. Äntligen har vi ett grundspel som fungerar. Det var ganska många säsonger sedan det var så.
Riktigt viktigt att Hugo fick hålla ännu en nolla.
Dick är kung.
Domarna är ok, men långt ifrån godkända.
Hall är en psykopat.
En bra start på helgen!
Edit, dock så ska han ha credd för intervjun efter matchen. Även om jag inte delar alla hans slutsatser.
Dick är kung.
Domarna är ok, men långt ifrån godkända.
Hall är en psykopat.
En bra start på helgen!
Edit, dock så ska han ha credd för intervjun efter matchen. Även om jag inte delar alla hans slutsatser.
Senast redigerad av sauron den 2024-12-06 21:40:19, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
-
Underbart!! Äntligen fick man känna lite puls och känslor igen, det har man inte varit bortskämd med.
Tack laget för en skön start på helgen.
Hävelid har verkligen klivit fram, grymt stabil ikväll
Tack laget för en skön start på helgen.
Hävelid har verkligen klivit fram, grymt stabil ikväll
Ja vi bjuder på ett par grejer fortsatt men de blir färre och färre och mindre extrema.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kung om du var på platsdiftobbe89 skrev: ↑2024-12-06 21:31:29 Vilken vansinnigt skön bussresa hem det måste vara efter ikväll, väl krigat boys.
-
- Säsongskort: Ja
Hävelid - fjärde nollan denna säsong. Nu borde det vara glasklart att han är förstavalet.
Dick är på det humöret ikväll och han kommer under skinnet på BIK, vilket jag tror gav oss en fördel ikväll.
Thoresen - bra fysiskt spel med flera bra proppar.
Dick är på det humöret ikväll och han kommer under skinnet på BIK, vilket jag tror gav oss en fördel ikväll.
Thoresen - bra fysiskt spel med flera bra proppar.
Respekt till Hall iaf som inte gnäller på något specifikt....lite mindre hat än mot kiss-stråhle förra säsongen
Thoresen, vi kommer vara glada att han offrade 1 sista år med sin slitna kropp för att ta upp klubben i sitt hjärta, oavsett hur det går
-
Man vill ju ha en semi mot BIK
Lär hända grejer då haha.
Skön seger men under dedn här säsongen kan man ju aldrig slappna av...nu är det krav på 3 pinnar mot Nybro på söndag och sen är det derby....antar att det måste vara skönt att spela när faan ALLA matcher är sexpoängsmatcher.
BIK har ju varit riktigt förjävliga att möta varenda säsong. 4 januari 2013 kommer jag aldrig glömma.