Djurgårdens IF - HV71, 27/12 2005
-
- Säsongskort: Ja
Skrivet av Tomas Ros på aftonbladet efter matchen.Som vanligt fick Djurgården skjuta mot en andremålvakt. Nu var det Erik Ersberg, igen, som fick möta stockholmarna.
Vad i helvete har han emot Djurgården? Ersberg storspelade ju!
Det var Djurgårdens förjänst att de vann, INTE mårts som valde att bänka liv.
Jävla rosfan.
Hemskt skönt med andra segern i rad ivf =)
Tomas Ros är en pajas och det är ingen nyhet!isolerad skrev:Skrivet av Tomas Ros på aftonbladet efter matchen.Som vanligt fick Djurgården skjuta mot en andremålvakt. Nu var det Erik Ersberg, igen, som fick möta stockholmarna.
Vad i helvete har han emot Djurgården? Ersberg storspelade ju!
Det var Djurgårdens förjänst att de vann, INTE mårts som valde att bänka liv.
Jävla rosfan.
Hemskt skönt med andra segern i rad ivf =)
DIF! ALLTID - OAVSETT!
-
ok
vill bara säga att jag håller med alla som tycker tomas ros är en pajas
fan va skönt med en 3 poängare=) slutspelet here we come
fan va skönt med en 3 poängare=) slutspelet here we come
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
det är väl inget konstigt med Ros noterande..? Inte som att han säger att vi vann p.g.a HV's andramålvakt.. bara att vi fick möta en andramålvakt.. vilket vi trots allt ofta får. Även jag tycker faktiskt det är ett uppseendeväckande faktum.
Underbar match igår.. tre nya mot Timrå så vågar man nästan börja hoppas igen :)
Underbar match igår.. tre nya mot Timrå så vågar man nästan börja hoppas igen :)
-
aa
vet nån vad som hände med brynäs igår? aja hoppas de fortsätter spela sådär iallfall. fan vinner vi mot timrå så är det 6 poäng mellan sluspel och 9-10 platsen=)
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Lågvattenmärke som inte passar här inne.Globen skrev:Både Anrell och ros är pajasar. De skulle passa bra ihop har någon kollat om de är homosexuella. :D
D.I.F Mot Rubbet
Andy
Som erkänner att att han en gång i tiden stämde in i sången Håkan Loob är H-sexuell, men som mognat, vuxit upp och inte tycker att sånt hör hemma på detta forum.
-
ok
Nu har det snackats lite om ros och så. Då vill jag säga en sak som jag läste i DN som jag inte har tänkt på. och det var att hv fick ju också möta Djurgårdens andre målvakt, och det gjorde de även när djurgården var nere i jönköping och möte hv, så det har varit två matcher med andra målvakterna.
cirka 140 biljetter har släppts till färjestad matchen så om du inte har så får du skynda dig för de lär ju vara slut jävligt snart.
cirka 140 biljetter har släppts till färjestad matchen så om du inte har så får du skynda dig för de lär ju vara slut jävligt snart.
"Hej Tomas!
Du skrev i din blogg den 28/12-05 "Som vanligt fick Djurgården skjuta mot en andramålvakt. Nu var det Erik Ersberg, igen, som fick möta stockholmarna"
Då undrar jag bara om du tror att Mattias Andersson är DIFs första keeper? Om du tror det så undrar jag varför Aftonbladet har dig som Hockey skribent. Eftersom du inte då uppenbarligen kan något om hockey.
MNH
Suzanne
psst du har du glömt bort kritiken mot inlägget "Roliga Djurgårdare" "
Detta är en kopia på ett mail jag skickade till Ros.
Du skrev i din blogg den 28/12-05 "Som vanligt fick Djurgården skjuta mot en andramålvakt. Nu var det Erik Ersberg, igen, som fick möta stockholmarna"
Då undrar jag bara om du tror att Mattias Andersson är DIFs första keeper? Om du tror det så undrar jag varför Aftonbladet har dig som Hockey skribent. Eftersom du inte då uppenbarligen kan något om hockey.
MNH
Suzanne
psst du har du glömt bort kritiken mot inlägget "Roliga Djurgårdare" "
Detta är en kopia på ett mail jag skickade till Ros.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!