DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Andspe
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIF i Media

Inlägg av Andspe »

Flawless skrev: 2024-10-19 22:14:31 En dag med Dick var väl helt okej underhållning men mycket som var tillgjort. Mer skoj än lära känna den verkliga Dick.

Kul att se vårt rostiga gym. Kanske borde vi ha en Swish kampanj till lite nya grejer.
Sjukt ändå att mycket av det som finns i gymmet är från när Wikegård var här sist. Var han som stod på sig för att köpa in gymgrejjer.

Om det är någon som känner någon så är det bara att höra av sig till kansliet. Vi skulle behöva en uppfräschning.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
supreme

DIF i Media

Inlägg av supreme »

Är genuint nyfiken på hur nya spelare reagerar på faciliteterna kring Djurgården Hockey. Ett gym med rostiga vikter, dålig belysning, sämre ventilation och lågt i tak samt buss till annan ishall i full hockeymundering vid de tillfällen Hovet är upptaget...
Användarvisningsbild
Doyle 1

DIF i Media

Inlägg av Doyle 1 »

Användarvisningsbild
Buford

DIF i Media

Inlägg av Buford »

Doyle 1 skrev: 2024-11-03 13:59:29 DIF-Robban kritiseras…

https://parmikaelsson.blogspot.com/2024 ... v-oss.html
Bonnläpps-gnäll, bara massa trams!
DjurgårdareiNorrland

DIF i Media

Inlägg av DjurgårdareiNorrland »

Andspe skrev: 2024-10-20 11:48:29
Flawless skrev: 2024-10-19 22:14:31 En dag med Dick var väl helt okej underhållning men mycket som var tillgjort. Mer skoj än lära känna den verkliga Dick.

Kul att se vårt rostiga gym. Kanske borde vi ha en Swish kampanj till lite nya grejer.
Sjukt ändå att mycket av det som finns i gymmet är från när Wikegård var här sist. Var han som stod på sig för att köpa in gymgrejjer.

Om det är någon som känner någon så är det bara att höra av sig till kansliet. Vi skulle behöva en uppfräschning.
Det är väl bara plocka 2-3 st dragningar av Djurgårdshjärtat så får man in ganska mycket fräscht.
Osten östlund

DIF i Media

Inlägg av Osten östlund »

DjurgårdareiNorrland skrev: 2024-11-03 14:52:24
Andspe skrev: 2024-10-20 11:48:29

Det är väl bara plocka 2-3 st dragningar av Djurgårdshjärtat så får man in ganska mycket fräscht.
Nya globen, nytt gym?
Felix.32

DIF i Media

Inlägg av Felix.32 »

Favoritcitat med Dick axelsson?
Användarvisningsbild
emilin

DIF i Media

Inlägg av emilin »

Nu finns det några Djurgårds baserade låtar på Spotify ni som intresserade kan kliva in på denna länk
Jag har samlat allt Djurgårds relaterat på en lista kommer fylla på den under tiden varje ny låt kommer läggas i den listan.
Ja detta är AI skapat men texterna jobbar jag fram själv bollar dock lite med en god vän ChatGPT när jag kör fast.
Har ni tankar eller funderingar får ni gärna kontakta mig på wisherx@outlook.com men ni med hat till detta behöver inte kontakta mig.
Har gjort lite annan musik ni får gärna lyssna på dem med;)
Finns en ny Jullåt som är Djurgårds tema på, har en till på gång men tyvärr verkar något strula på Spotify men den låten finns just nu på YouTube
Simpan
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av Simpan »

Blev jäkligt glad när jag såg det här så tänkte jag kunde dela här med om man vill kolla!

Användarvisningsbild
bbjs
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av bbjs »

Missa inte årets Julkalender !!

Yeah, I’m cocky and I am arrogant. But that doesn’t mean I’m not a nice person.
- Jeremy Roenick -
DIF_dif

DIF i Media

Inlägg av DIF_dif »

https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... farjestad/

I en stor intervju berättar Patrick Thoresen om:
✓ Hur han läxade upp lagkompisar i sin första match tillbaka i Djurgården
✓ Varför det var självklart att nobba Färjestad
✓ Det galna inköpet i Ryssland: ”det kanske inte var så smart”
✓ Mardrömmen i NHL: ”jag stoppade en puck med pungen, ”
Osten östlund

DIF i Media

Inlägg av Osten östlund »

Wikegård
benganfs

DIF i Media

Inlägg av benganfs »

emilin skrev: 2024-11-29 14:21:54 Nu finns det några Djurgårds baserade låtar på Spotify ni som intresserade kan kliva in på denna länk
Jag har samlat allt Djurgårds relaterat på en lista kommer fylla på den under tiden varje ny låt kommer läggas i den listan.
Ja detta är AI skapat men texterna jobbar jag fram själv bollar dock lite med en god vän ChatGPT när jag kör fast.
Har ni tankar eller funderingar får ni gärna kontakta mig på wisherx@outlook.com men ni med hat till detta behöver inte kontakta mig.
Har gjort lite annan musik ni får gärna lyssna på dem med;)
Finns en ny Jullåt som är Djurgårds tema på, har en till på gång men tyvärr verkar något strula på Spotify men den låten finns just nu på YouTube
Vet inte men tycker dehär var grymt. Fortsätt med detta sparat din lista.
Praetori

DIF i Media

Inlägg av Praetori »

Bosse chanslös mot förrädarna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
emilin

DIF i Media

Inlägg av emilin »

Klasen har fått en låt ;)
Skriv svar