Sjukt ändå att mycket av det som finns i gymmet är från när Wikegård var här sist. Var han som stod på sig för att köpa in gymgrejjer.
Om det är någon som känner någon så är det bara att höra av sig till kansliet. Vi skulle behöva en uppfräschning.
Sjukt ändå att mycket av det som finns i gymmet är från när Wikegård var här sist. Var han som stod på sig för att köpa in gymgrejjer.
Bonnläpps-gnäll, bara massa trams!Doyle 1 skrev: ↑2024-11-03 13:59:29 DIF-Robban kritiseras…
https://parmikaelsson.blogspot.com/2024 ... v-oss.html
Det är väl bara plocka 2-3 st dragningar av Djurgårdshjärtat så får man in ganska mycket fräscht.
Nya globen, nytt gym?DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-11-03 14:52:24Det är väl bara plocka 2-3 st dragningar av Djurgårdshjärtat så får man in ganska mycket fräscht.
Vet inte men tycker dehär var grymt. Fortsätt med detta sparat din lista.emilin skrev: ↑2024-11-29 14:21:54 Nu finns det några Djurgårds baserade låtar på Spotify ni som intresserade kan kliva in på denna länk
Jag har samlat allt Djurgårds relaterat på en lista kommer fylla på den under tiden varje ny låt kommer läggas i den listan.
Ja detta är AI skapat men texterna jobbar jag fram själv bollar dock lite med en god vän ChatGPT när jag kör fast.
Har ni tankar eller funderingar får ni gärna kontakta mig på wisherx@outlook.com men ni med hat till detta behöver inte kontakta mig.
Har gjort lite annan musik ni får gärna lyssna på dem med;)
Finns en ny Jullåt som är Djurgårds tema på, har en till på gång men tyvärr verkar något strula på Spotify men den låten finns just nu på YouTube