Praetori skrev: ↑2024-11-27 21:18:54
Hade någon av våra målvakter släppt Klasens skott hade det varit lynch-stämning. Nu är det istället ett bra skott av Klasen (vilket det är).
Vad är din poäng? Att våra målvakten egentligen är bra? Vi ska ha samma krav på våra keepers som Östersund har? Trolla?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Vinst trots en del strul. Dick Axelsson är viktig. Vågar dessutom påstå att vi ska vara glada att V Eklund lirar med oss.. Märks av när han saknas i truppen. En riktig jävla artist.
Hade någon av våra målvakter släppt Klasens skott hade det varit lynch-stämning. Nu är det istället ett bra skott av Klasen (vilket det är).
Inte om han tidigare räddat 25 skott typ och släppt in ett. Något som inte skett sen Myrenberg ungefär.
Jo, men du vet varför, dom har inte varit tillräckligt bra, tyvärr får dom ta all skit då
daaviid skrev: ↑2024-11-27 21:12:52
Lyckas vi på något vis med att ta två pinnar så är det ganska ok med tanke på spelet ikväll. En pinne är även det mer än vad löven mäktat med ikväll.
Jo men SSK och Karlskoga vinner.
Så är det, det är inget som vårat lag kan påverka ikväll. Sedan var det ju du som envist hävdade att vi aldrig tappar mot topplagen. Har du ändrat dig nu?
Har jag aldrig påstott. Jag sa förut att vi har plockat in på Björklöven Den senaste tiden.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Vad är din poäng? Att våra målvakten egentligen är bra? Vi ska ha samma krav på våra keepers som Östersund har? Trolla?
Tror helt ärligt att Hävelid och Andrén tillsammans i en målbur inte kommer upp i Rosengrens målvaktsspel idag...
Lyckas vi på något vis med att ta två pinnar så är det ganska ok med tanke på spelet ikväll. En pinne är även det mer än vad löven mäktat med ikväll.
Så är det, det är inget som vårat lag kan påverka ikväll. Sedan var det ju du som envist hävdade att vi aldrig tappar mot topplagen. Har du ändrat dig nu?
Har jag aldrig påstott. Jag sa förut att vi har plockat in på Björklöven Den senaste tiden.
Kolla din historik istället för att gissa vad du inte har skrivit tidigare.
sauron skrev: ↑2024-11-27 21:18:37
Tack till Dicken och Klasen. Viktigt att inte förlora i alla fall.
Och vissa klagar på våra "gubbar"...
Konstigt också med alla som är snabba på att kräkas över vissa spelare, särskilt målvakterna, inte hade ngt negativt att säga om Sissons vi deras 2-1 mål....
Jim Morrison skrev: ↑2024-11-27 21:17:32
Ännu en vinst!
Ursäkta men vafan är det för losermentalitet efter att man bevittnat detta? Mot ett lag som inget topplag ens nästan tappat poäng mot.
Vi hade en liten dålig period i andra och släpper återigen två baljor på väldigt få skott (13 totalt) men annars tycker jag vi kör på rätt bra med 32 skott framåt och X antal ramträffar på det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kolla din historik istället för att gissa vad du inte har skrivit tidigare.
Jag vet att de tappar mot topplagen för annars hade de inte legat 4a.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz