Jo jag håller med lite ^^Therocket1 skrev:Jag hoppas vi slipper han, vi behöver målskyttar, inte playmakers!Caveman skrev: Som jag tidigare skrev så får du nog räkna in Dick i laget, det är vad jag har hört.
Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det där var inte bra nyheter, om Larsson. Även om jag är jävligt övertygad om att Stefan kan göra en bra säsong som förste målvakt, om han skulle få det förtroendet, så tror jag ändå det är mycket valpighet kvar där.
Fan! Jag kan inte tänka mig vem som skulle kunna hoppa in som första målvakt...
Förslag, någon?
Fan! Jag kan inte tänka mig vem som skulle kunna hoppa in som första målvakt...
Förslag, någon?
-
- Lee Harvey Oswald
Kul för Larsson, är helt övertygad om att han blir nästa svenska stormålvakt "over there" (tätt efter Lundqvist)
Även om det kanske tar några säsonger.
Mindre kul för DIF, utan Larsson hade DIF spelat kvalhockey i våras.
Helt plötsligt blev det då prio1 för värvningsansvariga att hitta en 1:a keeper, kan bli knepigt....
Även om det kanske tar några säsonger.
Mindre kul för DIF, utan Larsson hade DIF spelat kvalhockey i våras.
Helt plötsligt blev det då prio1 för värvningsansvariga att hitta en 1:a keeper, kan bli knepigt....
Är inte förvånad över att Larsson sticker. Tycker dock att det är svagt av Larsson att meddela sitt beslut så pass sent. Problemet är inte om Ridderwall håller som förstamålvakt för det gör han, utan att Mark inte håller för att vara andramålvakt. Det finns dock ett stort antal andramålvakter från Allsvenskan att välja bland såsom Tobias Lundström från Björklöven, så problemet är hanterbart.
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Är faktiskt inte jätteförvånad att han drar, men eftersom jag fått uppfattningen att DIF räknat både med honom och Dick till nästa säsong så blev jag ändå halvt chockad. Han har nog trots allt en bra chans att slå sig in i NHL-laget där borta.
Tvivlar inte på att Stefan skulle göra det bra som förstemålvakt, men jag vill ha någon bredvid honom som är ungefär lika bra. Det är inte Mark in da Park.
Tvivlar inte på att Stefan skulle göra det bra som förstemålvakt, men jag vill ha någon bredvid honom som är ungefär lika bra. Det är inte Mark in da Park.
- Emil Svelander
Vad då svagt?Östgöten skrev:Är inte förvånad över att Larsson sticker. Tycker dock att det är svagt av Larsson att meddela sitt beslut så pass sent.
Tror du att det är något beslut som man tar på en eftermiddag?
Jag hoppas bara att vi hittar en värdig ersättare.
Alltid Oavsett - För evigt Djurgården