HA 22/23: Östersund - Djurgårdens IF 27/11
Suck o trippelsuck..Så galet uselt ..
Faan, upp med tempo o koncentration annars blir det torsk ikväll..
Faan, upp med tempo o koncentration annars blir det torsk ikväll..
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Killarna ser inspirerade ut. Måste ha tuggat taggtråd på planet upp.
Slår över till Kalmar - Löven... Där körs det! Svårt att förstå att vi ligger i samma serie.
Bra att vi skippar intervju. Det här är är säsongssämsta och det är våra ledande spelare som viker ner sig.
Bra att vi skippar intervju. Det här är är säsongssämsta och det är våra ledande spelare som viker ner sig.
Tänkte skriva att Öik bara har haft en chans de kan göra mål på, sen kom jag på vilka målvakter vi har. Man får va glad varje skott som de tar.
Skulle precis skriva att det ser ut att vara match från en högre serie
Man pallade inte ens intervju. Behövde återhämtning efter den aggressiva första perioden..
Hittills så måste den här matchen varit bland det sämsta jag har sett DIF spela, hur är det möjligt?!
Vi sätter inga passningar svårt att få upp tempot om vi inte ens kan slå en passning rätt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur fan kan man lyckas bli jetlaggade Sthlm - Östersund?
Missade du löven matchen??
Men seriöst fattar fan inte varför man hets byter kedjor hela tiden klart som fan grabbarna blir trötta på det oseriösa som sker. Bra med kontinuitet ja jo Tjena Leffe.
- Lee Harvey Oswald
Det här kan ju aldrig vara hälsosamt för någon.
Hur fan har man tänkt att det ska finnas engagemang att följa detta spektakel i månader i sträck?
HA är en riktig dypöl.... utblandad med kräks och det värsta är att kvalitetsmässigt lirar DIF precis i rätt liga.
Mitt hockeyintresse dör lite mer för varje säsong vi harvar här
Man vet att det är illa när man ser fram emot fotbollssäsongen, trots att vi gjorde alla fel som gick att göra där 2024
Hur fan har man tänkt att det ska finnas engagemang att följa detta spektakel i månader i sträck?
HA är en riktig dypöl.... utblandad med kräks och det värsta är att kvalitetsmässigt lirar DIF precis i rätt liga.
Mitt hockeyintresse dör lite mer för varje säsong vi harvar här
Man vet att det är illa när man ser fram emot fotbollssäsongen, trots att vi gjorde alla fel som gick att göra där 2024
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Säsongskort: Ja
Säsongens sämsta period mtp motstånd. Uruselt 

Lite mer energi nu i grabbarna eller är jag på copium?