http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=4708
DOUGLAS MURRAY!City.se skrev:Apropå Micke Holmqvist föresten. Jag gjorde ju en intervju med Douglas Murray som ni kommer kunna läsa på webben i helgen. De båda känner varandra bra och när DIF kom upp berättade Murray att han trackat "Honken" rejält för att han skrev på för Frölunda.
- Jag har sagt åt honom att han äntligen hamnat rätt nu. Men att det tog lite för lång tid för honom att fatta det, skrattade Murray.
Wallén var i min ranking mer lovande i början av säsongen. Nu har jag följande, inte helt logiska, ranking:Therocket1 skrev:Josefson är mer komplett än Wallén medans Wille har en bättre offensiv spets än Josefson. Dock är Wallén en humörspelare medans Josefson kämpar oavsett vad som händer på isen. Instämmer med Östgöten, Josefson är vår bästa talang inom organisation just nu. Mycket kan hända på ett par månader dock.
Som jag tidigare skrev så får du nog räkna in Dick i laget, det är vad jag har hört.Therocket1 skrev:Lyckas man få in Hannula (vilket inte är troligt dock) så har vi en RIKTIGT bra forwardsbesättning kommande säsong.
Bremberg - Holmqvist - Danielsson
Anger - Ottosson - Hannula
T.Eriksson - Engqvist - Figren
Ölvestad - Falk - Eklund
Bara backsidan som behöver förbättras (och det rejält) och man är på allvar med och fightas om SM-Guld.