Tummen upp.Robbex skrev: ↑2024-11-22 22:49:11Ber om ursäkt för mitt beteende. Trött efter en lång dag och en usel match med uselt resultat.
HA 24/25 Björklöven - Djurgårdens IF 22/11
Efter en sådan här utskåpning kan man ju inte skylla på ngn enskild utan samtliga inblandade får ju ta åt sig, tränare, forwards, backar och målvakter. Några reflektioner dock:
Det kanske var ett snilledrag att vila Klasen om man ser framåt, tiden lär utvisa, men helt klart har vårt pp tagit storstryk både när han var borta och det lär väl dröja ett antal matcher till han är igång igen. Inte vän med pucken i övrigt heller vilket inte är så konstigt.
Att välja Andrén igen inför Björklöven har jag svårt att förstå. Jag har absolut inget emot Andrén och tycker han fått alltför mycket skit men han släppte in många i förra matchen mot samma motstånd medan Hävelid gjorde det bra så varför inte låta honom stå från början? Hade varit bättre att låta Andrén st en match till sedan ha spikade igen mot Oskarshamn så vi vände och vann.
Summasummarum tycker jag det vilar ett lite större ansvar på våra tränare även om spelarna ska skämmas rejält de också.
Det kanske var ett snilledrag att vila Klasen om man ser framåt, tiden lär utvisa, men helt klart har vårt pp tagit storstryk både när han var borta och det lär väl dröja ett antal matcher till han är igång igen. Inte vän med pucken i övrigt heller vilket inte är så konstigt.
Att välja Andrén igen inför Björklöven har jag svårt att förstå. Jag har absolut inget emot Andrén och tycker han fått alltför mycket skit men han släppte in många i förra matchen mot samma motstånd medan Hävelid gjorde det bra så varför inte låta honom stå från början? Hade varit bättre att låta Andrén st en match till sedan ha spikade igen mot Oskarshamn så vi vände och vann.
Summasummarum tycker jag det vilar ett lite större ansvar på våra tränare även om spelarna ska skämmas rejält de också.
Wow… inte kunnat se matchen…
Vad hände?
Kan nån ge en kortfattad sammanfattning?
Vad hände?
Kan nån ge en kortfattad sammanfattning?
Ok, utöver ”det vanliga”, är vi utspelade som resultatet säger?
För en som inte plågade sig genom tredje. Vad var det Küger gjorde i slutet?
Knuffade nån Löven mupp när de skulle åka och tacka av varandra efter matchen, blev lite gurgel och sen fick vi åka hem. Kryckan fick matchstraff efter matchens slut som bonus.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Det klagas på att våra backar är ofarliga och inte ett hot..
Jag tycker nog dom är helt annat än ofarliga.. tillsammans med våra slipsar hotar dom just nu hela föreningens existens och kommer för evigt cementera oss i mitten av Hockey Allsvenskan..
Men man kan ju se det ur olika synvinklar
Jag tycker nog dom är helt annat än ofarliga.. tillsammans med våra slipsar hotar dom just nu hela föreningens existens och kommer för evigt cementera oss i mitten av Hockey Allsvenskan..
Men man kan ju se det ur olika synvinklar
Haha, ja dom är farliga och hotar åt fel hållSTINGRAY71 skrev: ↑2024-11-23 10:44:21 Det klagas på att våra backar är ofarliga och inte ett hot..
Men man kan ju se det ur olika synvinklar![]()
Precis, vi spelar bra halva första perioden, then enter Andrén!Felix.32 skrev: ↑2024-11-23 10:40:17Skulle säga att vi spelar väldigt bra fram tills Andrén börjar med sitt spel. Sen med 3 snabba mål försvinner luften
Men inledningen var mycket bra från utespelarna.
Jag missade matchen igår, varför gjorde han det? Spelade löven fulare än vanligt eller vad hände?
Jag såg inte om någon kanske gav honom ett tjuvnyp men tror inte det, var nog bara att han ville markera för laget att vi inte kan lägga oss mer röven i vädret och låta dem köra över oss. Det var en lite smågrinig match men inget spec fult eller osjysst utan bara en match med lite känslor och värdelös defensiv från oss.HCCL skrev: ↑2024-11-23 14:19:37Jag missade matchen igår, varför gjorde han det? Spelade löven fulare än vanligt eller vad hände?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tack för förklaringen!captcash skrev: ↑2024-11-23 14:37:21Jag såg inte om någon kanske gav honom ett tjuvnyp men tror inte det, var nog bara att han ville markera för laget att vi inte kan lägga oss mer röven i vädret och låta dem köra över oss. Det var en lite smågrinig match men inget spec fult eller osjysst utan bara en match med lite känslor och värdelös defensiv från oss.HCCL skrev: ↑2024-11-23 14:19:37Jag missade matchen igår, varför gjorde han det? Spelade löven fulare än vanligt eller vad hände?

Match ikväll..... Matchtråd si vouz plais