asså jag blir riktigt förbannad varför låter dom inte tellan spela skit i den där jävla liv han e helt kass. och sen ska lundqvist glida in så får tellan inte spela någon match förutom mot vitryssarna ? sjukt
Troligtvis därför att Tellqvist släppte in 5 mål i två raka matcher (trots att de flesta målen inte var hans fel) medan Liv höll nollan. Sen kan man ju inte på allvar mena att Tellan och Liv kan konkurrera med Lundqvist....
Jag har personligen alltid tyckt Liv varit en ganska ostabil målvakt, men i slutspelet har han faktiskt varit grymt bra. Sen mot Frankrike så lyckades han göra ett par riktigt bra räddningar i viktiga lägen, något Tellan inte riktigt lyckades med mot Vitryssland (som knappast heller är något storlag).
Hawk skrev:Någon mer än jag som blir så jävla förbannad varje gång dom bryter för reklam mitt i matchen?
Hur i helvete kan dom få göra så?
skit viasat
Samma här, fan det där med reklam har fan gått för långt! Och fyfan, vad jobbigt det måste vara på spelarna att dom måste vänta, osv pga reklam pauser...
Hawk skrev:Någon mer än jag som blir så jävla förbannad varje gång dom bryter för reklam mitt i matchen?
skit viasat
Samma här, fan det där med reklam har fan gått för långt! Och fyfan, vad jobbigt det måste vara på spelarna att dom måste vänta, osv pga reklam pauser...
Hellre kanal 6 än kanal 3. Men det bästa är ju kanal 1 och 2
skit viasat
Hellre kanal 6 än kanal 3. Men det bästa är ju kanal 1 och 2
Brukar också säga att SVT är bättre, men jag vettifan. Alla dessa kanalbyten mitt i matcherna börjar bli tröttsamma.
blocco skrev:När vi förlorat mot Danmark imorgon är det här skämtet över va?
Man kan ju hoppas! även om ja älskar att se hockey.
Men vi kommer inte ha en chans i nästa grupp mot Tjeckien och Ryssland. spelar vi som idag så förlorar vi även mot Danmark. Inte ens Lundqvist kan rädda oss mot Tjeckien/Ryssland.
Men Hockeyn är ju alltid inte logisk
Enda positiva va att Bengan gjorde mål igen i boxplay. men va fan hjälper det.