Framför allt så tycker jag mig se kreativitet och vi lyckas trycka ned dem i deras zon. Tyvärr dock alldeles för mycket på utsidan och vips så står det 2-2 istället för 3-0.
It's easier to be an asshole to words than to people
RIP Djurgårn hockey skrev: ↑2024-11-17 17:50:56
Weigel har gått under radarn. Två missade frilägen senast och inte alls bra såhär långt
Jaa han är en Emil Berglund utan Djurgårdskopplingen. Allergiskt mot sånt! Hade absolut hellre haft förra årets 26a i detta lag än en spelare med skev självbild.
Manijock skrev: ↑2024-11-17 17:35:53
Så jävla less på Weigel. Tyvärr verkar han vara någon gullgris hos tränarna, men han är bara än Emil Berglund utan DIF-auran.
Jag tyckte han var bra senast fast han missade två frilägen.
Han är ju en gnuggare men har ofantligt svårt att spela enkelt. Försöker leka playmaker helt utan speluppfattning. Sådant stör mig! Vet din plats. Precis som fjärdelinan.
Gjorde ju två väldigt viktiga asisst senast.
En bergsprängare hade kunnat göra assist när den spelar med Dick Axelsson i år....
RIP Djurgårn hockey skrev: ↑2024-11-17 17:50:56
Weigel har gått under radarn. Två missade frilägen senast och inte alls bra såhär långt
Jaa han är en Emil Berglund utan Djurgårdskopplingen. Allergiskt mot sånt! Hade absolut hellre haft förra årets 26a i detta lag än en spelare med skev självbild.
Påstår du att Weigel inte har djurgårdskoppling?
It's easier to be an asshole to words than to people
Manijock skrev: ↑2024-11-17 17:35:53
Så jävla less på Weigel. Tyvärr verkar han vara någon gullgris hos tränarna, men han är bara än Emil Berglund utan DIF-auran.
Jag tyckte han var bra senast fast han missade två frilägen.
Han är ju en gnuggare men har ofantligt svårt att spela enkelt. Försöker leka playmaker helt utan speluppfattning. Sådant stör mig! Vet din plats. Precis som fjärdelinan.
Gjorde ju två väldigt viktiga asisst senast.
En bergsprängare hade kunnat göra assist när den spelar med Dick Axelsson i år....
Nja så enkelt är det inte.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz