Necrodamus skrev:Hagos klar för HV71. Synd på en bra lirare från Stockholm och dessutom en ung sådan. (83:a)
Får vi Holmqvist så skiter jag fullständigt i att vi inte fick Hagos. Holmqvist är en i mitt tycke betydligt skickligare och bättre spelare plus att han också är stockholmare. Avslutningsvis så är Holmqvist Djurgårdare och ingen liten äcklig gnagare.
Jo lintner hade varit en härlig syn att få se i dif tröjan igen hoppas också dif ledningen kollar upp han.. Men vem det nu blir så hoppas jag på att det blir en klassback som de säger att dom ska värva Själv skulle man vilja se Lasse Kopitz i dif tröjan..
Med tanke på Lintners svagheter i egen zon hade jag nog föredragit någon av de andra två. Betvivlar dock att det skulle finnas kapital till någon av de tre då jag misstänker att de inte spelar direkt gratis.
Tvärtemot de flesta härinne hade jag gärna sett Hagos i DIF. Bra ålder, lär inte gå över till NHL igen samt en naturlig ersättare till Falken.
Och det är hyfsat löjligt att snacka om Gnagar-kopplingar med tanke på att både Printz och Anger är minsta lika mycket råttor som Hagos.