Skrattar säkert hela vägen till banken iaf. För det var ju knappast den "sportsliga utmaningen" som gjorde att han gick dit.
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tror iof inte att de har de fetaste bugeterna i Rumänien. Kanske bättre än hockeyettan, men han blir nog inte rik på det.Disciplinnämnden skrev: ↑2024-10-04 17:41:29Skrattar säkert hela vägen till banken iaf. För det var ju knappast den "sportsliga utmaningen" som gjorde att han gick dit.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Bosse i TV i "förrädarna" ändå. Fy fan. Man myser i tv-soffan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Saik lär sälja Pontus Johansson om någon bjuder hyfsat.
Grymt slarvig och ovän med pucken senaste matcherna.
Ser ut att överarbeta alla situationer med motsatt effekt.
Inte för att jag tycker vi ska prioritera en back till, men killen borde nog ta en vända till i AS och bygga ihop sitt spel.
Inte för att jag tycker vi ska prioritera en back till, men killen borde nog ta en vända till i AS och bygga ihop sitt spel.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Haha, polaren sågade han precis, sämsta backen defensivt i shlBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-18 16:48:30 Saik lär sälja Pontus Johansson om någon bjuder hyfsat.
-
Men Axel Andersson. Vilket back! Han ser ju ut att vinna guld i år också. Satans att vi inte kunde behålla. Hade varit givet avancemang med i honom i denna DIF- uppsättning…..
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Mm, jag ska lägga till att jag inte såg hela matchen, varken idag eller förra, men tillräckligt för att bli fundersam över hans spel.#10 skrev: ↑2025-01-18 16:49:47Haha, polaren sågade han precis, sämsta backen defensivt i shlBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-01-18 16:48:30 Saik lär sälja Pontus Johansson om någon bjuder hyfsat.
Söderström hade ingen stor dag heller.
Men Brynäs…..de är på riktigt. Guld?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Absolut, vår bästa tvåvägsback förra året, men man måste nog sätta det i ett kontext ocksåCentertank skrev: ↑2025-01-18 17:44:40 Men Axel Andersson. Vilket back! Han ser ju ut att vinna guld i år också. Satans att vi inte kunde behålla. Hade varit givet avancemang med i honom i denna DIF- uppsättning…..

Helt fantastiskt med över 500k i insamlingen redan första dagen. Rena drömmen hade ju varit att få in en stabil SHL-målvakt på lån och en sniper för första linan, då ska det väldigt mycket till för att något lag ska slå oss över 7 matcher.
Om man räknar med en mille brutto borde det ge bra bang for the buck för 3 månader.
Odelius överlägset sist i plus/minus i AHL med -30 och noll gjorda mål & 10 assist på 46 matcher.
Vi som sett Djurgårdens matcher föregående säsonger är väl inte direkt förvånade men tråkigt för honom.
Vi som sett Djurgårdens matcher föregående säsonger är väl inte direkt förvånade men tråkigt för honom.
Haha exakt noll förvånad

-
- Säsongskort: Ja
Den kostade…Donkels-3.0 skrev: ↑2025-02-24 13:04:56Kommer alltid minnas han klantiga överkörning av Lindbom med obehag
Ja, många miljoner och en plats i finrummet!
Låt oss snacka hemvändare! Med Djurgården jagande en SHL-plats, vilka NHL-svenskar med DIF-koppling finns där ute? Och vilka av dem skulle kunna tänka sig att komma hem?
1) För att hjälpa DIF tillbaka till SHL – Finns det någon med starkt klubbhjärta som skulle kunna tänka sig att offra ett år för att hjälpa laget upp? (Om vi inte skulle få upp denna säsong)
2) Om vi går upp – vilka skulle vilja göra göra en “Brynäs”? – Alltså komma hem för att satsa på en tung SHL-comeback.
3) Som grädde på moset – Om DIF kunde matcha NHL-löner (ogörbart, men kul att spekulera), vilka tror ni hade kommit hem då?
Släng in era tankar! Vilka djurgårdare i Nordamerika skulle kunna bli aktuella?
1) För att hjälpa DIF tillbaka till SHL – Finns det någon med starkt klubbhjärta som skulle kunna tänka sig att offra ett år för att hjälpa laget upp? (Om vi inte skulle få upp denna säsong)
2) Om vi går upp – vilka skulle vilja göra göra en “Brynäs”? – Alltså komma hem för att satsa på en tung SHL-comeback.
3) Som grädde på moset – Om DIF kunde matcha NHL-löner (ogörbart, men kul att spekulera), vilka tror ni hade kommit hem då?
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Dags att vi öppnar en tråd för silly 25-26 någon?schampo skrev: ↑2025-02-24 18:41:41 Låt oss snacka hemvändare! Med Djurgården jagande en SHL-plats, vilka NHL-svenskar med DIF-koppling finns där ute? Och vilka av dem skulle kunna tänka sig att komma hem?