Eftersom dem har kontrakt, varför tog du upp deras namn då?carl-bysen skrev:Spelare som Martin Plúss(frölunda), Mikael Johansson(färjestad) och tex Anton Axelsson(timrå) tror jag skulle passa in i DIFs trupp 08/09. Dock så har de kontrakt med sina klubbar.
Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Kan inte annat än hoppas och tro att du får rätt. Håller killen huvudet kallt och fokuserar på rätt saker så kan han absolut blir mycket bättre kommande säsong.Highwind skrev:Det finns en ganska stor chans att Dick kommer att dominera och göra upp mot 40p. Han är en väldigt stor talang. Det är sällsynt starkt att gå in och producera 26p i sin debutsäsong.
Tycker definitivt vi ska behålla honom.
För att han tror att de skulle passa in i DIFs trupp?pekka21 skrev:Eftersom dem har kontrakt, varför tog du upp deras namn då?carl-bysen skrev:Spelare som Martin Plúss(frölunda), Mikael Johansson(färjestad) och tex Anton Axelsson(timrå) tror jag skulle passa in i DIFs trupp 08/09. Dock så har de kontrakt med sina klubbar.
jjonas skrev:För att han tror att de skulle passa in i DIFs trupp?pekka21 skrev:Eftersom dem har kontrakt, varför tog du upp deras namn då?carl-bysen skrev:Spelare som Martin Plúss(frölunda), Mikael Johansson(färjestad) och tex Anton Axelsson(timrå) tror jag skulle passa in i DIFs trupp 08/09. Dock så har de kontrakt med sina klubbar.
Dem känns kanske inte så aktuella eftersom dem har kontrakt.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Christopher J
Här går de igenom elitserietrupperna för kommande säsong, Och det står att Daniel Larsson är med i truppen nästa säsong, men det är väll inte klart än?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 2391134.ab
nej.Christopher J skrev:Här går de igenom elitserietrupperna för kommande säsong, Och det står att Daniel Larsson är med i truppen nästa säsong, men det är väll inte klart än?
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Daniel Larsson är inte klar för Djurgården. Larsson dementerade det samma dag i chatten han genomförde på denna sida. Det var Aftonbladet som drog förutfattade meningar.
Dick Axelsson och Daniel Larsson sitter i samma båt. Båda har sagt att möjligheten till ännu en säsong i DIF-tröjan är stor. Nu får vi hålla tummarna...
Dick Axelsson och Daniel Larsson sitter i samma båt. Båda har sagt att möjligheten till ännu en säsong i DIF-tröjan är stor. Nu får vi hålla tummarna...
Skribent och bloggare på SvenskaFans.com
Jo jag vet, men han spelade inte alltför mycket i de 49 matcherna kan jag säga. Att dessutom få sitta på läktarn under 35 av 82 matcher är väl inte heller speciellt smickrande.Algot2003 skrev:Blocco; Måhända att han inte är deras stjärnspelare men 47 matcher under säsongen blev det (+ 2 i slutspelet). Så inte bara bänknötare.
Men jag menar absolut inte att han är en dålig hockeyspelare. Jag anser att han borde få spela betydligt mer.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
- DIF_Soldier