Vi duckade en kula på Bulan…
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Silly Season 2024/25
Lidö registrerad av Lhc.
Silly Season 2024/25
Känns skönt att det inte blev rautio iallafall sett till hans match med saik i CHL.
Silly Season 2024/25
Patrick Berglund. Blev ju väldigt mycket skriverier om alkohol, misstänkta sexuella trakasserier/övergrepp osv.
Lindbäck var väl omskriven (om än anonymt) misstänkt för att ha fyllekört en gräsklippare?
Min poäng var att DIF slapp skriverier om Bulans framfart, var i Brunis då, så med den bakgrunden skippar jag gärna Lindbäck.
Silly Season 2024/25
Aaahh… Tack, jag såg inte kopplingen där…DIFLuWi skrev: ↑2024-11-13 10:36:19Patrick Berglund. Blev ju väldigt mycket skriverier om alkohol, misstänkta sexuella trakasserier/övergrepp osv.
Lindbäck var väl omskriven (om än anonymt) misstänkt för att ha fyllekört en gräsklippare?
Min poäng var att DIF slapp skriverier om Bulans framfart, var i Brunis då, så med den bakgrunden skippar jag gärna Lindbäck.

Silly Season 2024/25
Nej, jag insåg själv när du skrev att det var lite taget helt ur luften. Märkligt att inte alla direkt drar samma associationer som jag själv gör...?HCCL skrev: ↑2024-11-13 14:51:31Aaahh… Tack, jag såg inte kopplingen där…DIFLuWi skrev: ↑2024-11-13 10:36:19Patrick Berglund. Blev ju väldigt mycket skriverier om alkohol, misstänkta sexuella trakasserier/övergrepp osv.
Min poäng var att DIF slapp skriverier om Bulans framfart, var i Brunis då, så med den bakgrunden skippar jag gärna Lindbäck.![]()

Silly Season 2024/25
Fruktansvärt märkligt!DIFLuWi skrev: ↑2024-11-13 14:53:26Nej, jag insåg själv när du skrev att det var lite taget helt ur luften. Märkligt att inte alla direkt drar samma associationer som jag själv gör...?HCCL skrev: ↑2024-11-13 14:51:31Aaahh… Tack, jag såg inte kopplingen där…DIFLuWi skrev: ↑2024-11-13 10:36:19Patrick Berglund. Blev ju väldigt mycket skriverier om alkohol, misstänkta sexuella trakasserier/övergrepp osv.
Min poäng var att DIF slapp skriverier om Bulans framfart, var i Brunis då, så med den bakgrunden skippar jag gärna Lindbäck.![]()
![]()

- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2024/25
Hörsägen och vet ej exakt sanningshalt men: Han hade kört bil hem mitt i natten, börjat skotta sin uppfart med en fyrhjuling och det var både droger och alkohol med i bilden.DIFLuWi skrev: ↑2024-11-13 10:36:19Patrick Berglund. Blev ju väldigt mycket skriverier om alkohol, misstänkta sexuella trakasserier/övergrepp osv.
Så ingen som bör bära vår tröja.
Silly Season 2024/25
Ja han är ju redan dömd och utredningen offentlig, så ingen hemlighet längre.Disciplinnämnden skrev: ↑2024-11-13 17:45:01Hörsägen och vet ej exakt sanningshalt men: Han hade kört bil hem mitt i natten, börjat skotta sin uppfart med en fyrhjuling och det var både droger och alkohol med i bilden.DIFLuWi skrev: ↑2024-11-13 10:36:19Patrick Berglund. Blev ju väldigt mycket skriverier om alkohol, misstänkta sexuella trakasserier/övergrepp osv.
Så ingen som bör bära vår tröja.
In Wikegård we trust!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Ser vi enbart på det sportsliga så är han på klar nedgång. Syns till och med i statistiken, och han hade det ju "Andren-svårt" sista säsongerna.
Brynäs litade ju inte på honom till slut.
Men vi behöver en målvakt, så långt är vi överens (?)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Vi behöver bänka Andrén. Hävelid kan fortfarande bli något
Silly Season 2024/25
Ska vi inte ta in något nytt, som Wiken säger (men som ingen vill tro på), då ska vi inte bänka honom. Men om det kommer komma in en ny framöver, då är det bättre att matcha Hävelid.
In Wikegård we trust!
Silly Season 2024/25
Blir det någon värvning före deadlineday eller? vafan händer