Domare
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
- blårandigt
- blårandigt
Vet inte hur mycke du är nere i bålsta ishall, men marcus nilson är ju nere och tränar då han är i sverigejjonas skrev:Hehehe, Bålsta? fan där bor ju jagblårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.

kan kontakta dig nästa gång han kommer, brukar få sig en pratstund med han.
Jag går på hockey så jag är väldigt ofta nere i bålsta ishall. Marcus Nilsson har varit på sommar hockeylägret som var nere i bålsta, då fick jag hans autografblårandigt skrev:Vet inte hur mycke du är nere i bålsta ishall, men marcus nilson är ju nere och tränar då han är i sverigejjonas skrev:Hehehe, Bålsta? fan där bor ju jagblårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.![]()
kan kontakta dig nästa gång han kommer, brukar få sig en pratstund med han.

- blårandigt
Jonas granath? är de du de?jjonas skrev:Jag går på hockey så jag är väldigt ofta nere i bålsta ishall. Marcus Nilsson har varit på sommar hockeylägret som var nere i bålsta, då fick jag hans autografblårandigt skrev:Vet inte hur mycke du är nere i bålsta ishall, men marcus nilson är ju nere och tränar då han är i sverigejjonas skrev:Hehehe, Bålsta? fan där bor ju jagblårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.![]()
kan kontakta dig nästa gång han kommer, brukar få sig en pratstund med han..
-
blårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.
Såg själv matchen mellan Visby Roma - Bålsta då jag spelar i VR's J20, kan säga dig att det var inte en enda felaktig utvisning. Man märker vilken skillnad det vart på spelet jämfört när det inhemska domarna dömmer.
Djurgår'n tills jag dör !
- blårandigt
De är ju trotsallt en skillnad på Elitserien och div 2 !Sirrebirre skrev:blårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.
Såg själv matchen mellan Visby Roma - Bålsta då jag spelar i VR's J20, kan säga dig att det var inte en enda felaktig utvisning. Man märker vilken skillnad det vart på spelet jämfört när det inhemska domarna dömmer.
Hehe, ja det stämmer. Men hur fan visste du det?blårandigt skrev:Jonas granath? är de du de?jjonas skrev:Jag går på hockey så jag är väldigt ofta nere i bålsta ishall. Marcus Nilsson har varit på sommar hockeylägret som var nere i bålsta, då fick jag hans autografblårandigt skrev:Vet inte hur mycke du är nere i bålsta ishall, men marcus nilson är ju nere och tränar då han är i sverigejjonas skrev:Hehehe, Bålsta? fan där bor ju jagblårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.![]()
kan kontakta dig nästa gång han kommer, brukar få sig en pratstund med han..

-
Klart det är skillnad, men att man förstår att eltidomarna håller faktiskt en hög nivå!blårandigt skrev:De är ju trotsallt en skillnad på Elitserien och div 2 !Sirrebirre skrev:blårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.
Djurgår'n tills jag dör !
- blårandigt
När dom dömer div 2 så är de klart att dom håller en hög nivå.Sirrebirre skrev:Klart det är skillnad, men att man förstår att eltidomarna håller faktiskt en hög nivå!blårandigt skrev:De är ju trotsallt en skillnad på Elitserien och div 2 !Sirrebirre skrev:blårandigt skrev:haha. Ulf Rådbjer Dömer fredagsmatchen mellan Gotlänska Visby-roma - Bålsta. div 2, alltvåan närmare bestämt.