HA 24/25 Djurgårdens IF - Björklöven 25/10
Jag måste erkänna att jag blint bara tittade på namnen i vår truppen och började drömma inför säsongen, men nu när jag ser det nyktert på det, så är det här laget byggt på en skara spelare som ska leda detta laget med en snittåldern på 104 och gubbarna hänger inte med, med sina rullatorer. VU har byggt fel och det är bara inse.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Thoresen är inne på både 1-2&1-3.
Några skär till så hade han kunna störa.
Säger inte att det är hans fel att vi spelar som vi gör. Men hela laget känns ungefär som hans hemjobb. Inte riktigt där.
Andrén out. Det finns fan inget kvar där längre känner jag. Vad gör han vid 0-1? Och som sagts tidigare. 3 mål på typ 8 skott? Jisses..
Jag är redan vid nästa säsong. Vem vill vi ha ner från shl? Hv eller modo?
Några skär till så hade han kunna störa.
Säger inte att det är hans fel att vi spelar som vi gör. Men hela laget känns ungefär som hans hemjobb. Inte riktigt där.
Andrén out. Det finns fan inget kvar där längre känner jag. Vad gör han vid 0-1? Och som sagts tidigare. 3 mål på typ 8 skott? Jisses..
Jag är redan vid nästa säsong. Vem vill vi ha ner från shl? Hv eller modo?
Delägare
Björklöven höll ju på att komma ikapp dem i slutet i grundserien.Döden skrev: ↑2024-10-25 20:27:03Dom defilerade genom säsongen fram till den matchenklintan85 skrev: ↑2024-10-25 20:25:46Jag skulle inte kalla modos vinst för defilering. De hade bara tur att Lindbom och Krüger var skadade.Döden skrev: ↑2024-10-25 20:22:55Har ju varit samma sak varje år i HA
MoDo defilerade, likaså Brynäs, nu är det löven (möjligtvis att Oskarshamn kan utmana)
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Smäller det inte i andra ger jag upp säsongen
Sväva i det blå
Precis detta, vi går in i matchen och vet att de är starka offensivt och ändå så ger vi dem hur många lägen som helst för sitt offensiva spel.
Antingen är spelarna övertända, dumma i huvudet eller så har inte tränaren förklarat detta för spelarna.
Inte en passning på bladet i period 1. Fakta
(Utöver Hammarn McDavid)
(Utöver Hammarn McDavid)
Senast redigerad av thelinho den 2024-10-25 20:31:14, redigerad totalt 2 gång.
Sväva i det blå
”Höll på” men gjorde inteklintan85 skrev: ↑2024-10-25 20:28:27Björklöven höll ju på att komma ikapp dem i slutet i grundserien.Döden skrev: ↑2024-10-25 20:27:03Dom defilerade genom säsongen fram till den matchen
Alla som skriker om att de inte är så bra utan att vi bjuder dem på lägen. Ni förstår att bjudningarna kommer för att våra spelare inte hänger med i tempot? De får panik och stirrar puck samt sprider puckar i blindo.
-
Mora har inte rest sig än efter smockan mot Björklöven.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Det går inte att komma med ”vi är bättre… men”
Varje match.
OM vi nu är så jävla bra så spelar det ju ingen roll om vi inte visar det. Enkel matematik
Nej men det kallar inte jag för defilering.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Ska man ändå ta med något positivt från första perioden är ju att de få gånger vi kommit in i offensiv zon ser man att Björklöven har brister. Svårt med positionering och inte alls samma ryggsäckshockey som i princip alla andra lag har haft stor framgång med mot oss. Otroligt synd att Berg gick sönder igen, kladdet och fumlet på backsidan på grund av oförmåga och nerver har blivit otroligt kostsamt.
Oavsett hur det slutar ikväll är Björklöven helt klart inkomplett i jämförelse med förra årets Brynäs.
Oavsett hur det slutar ikväll är Björklöven helt klart inkomplett i jämförelse med förra årets Brynäs.
Det här forumet är så sjukt.
Oändligt antal som bara kräver ur sig skit.
Lämna hovet eller stäng av tvn och ta en promenad.
Bättre motstånd än såhär finns det inte. Vi har några månader att lista ut hur vi ska slå dom 4 gånger. Det är allt. Slappna av.
Oändligt antal som bara kräver ur sig skit.
Lämna hovet eller stäng av tvn och ta en promenad.
Bättre motstånd än såhär finns det inte. Vi har några månader att lista ut hur vi ska slå dom 4 gånger. Det är allt. Slappna av.