klintan85 skrev: ↑2024-10-18 22:16:23
Nybros vinst idag var en av de mest turliga jag har sett på ett tag. Alla deras fem mål var bara tur mål och målvaktstavlor. Det var en stöld som hette duga men som är gärna välkommen.
Självfallet är det endast tur när ett lag lyckas vinna mot Löven.
Björklöven har ju överpresterat grovt sett till deras underliggande. Allt som kan gå in har gått in och lite därtill. Förvånar mig inte om dom börjar förlora lite mer kontinuerligt snart.
Sen är dom ju ett topplag fortfarande och kommer i slutändan ligga där uppe.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bulan (Luleå) bänkade deras skyttekung Nurmi när han åkte och bytte i stället för att backchecka, det gillas i min bok, ingen ska falla under radarn eller ha gräddfil.
#10 skrev: ↑2024-10-19 13:24:25
Bulan (Luleå) bänkade deras skyttekung Nurmi när han åkte och bytte i stället för att backchecka, det gillas i min bok, ingen ska falla under radarn eller ha gräddfil.
Det gjorde väll Leffe Bork också när han coachade brunäs?
Mkt möjligt, men inget jag har koll på
Hursomhelst så är det så det måste skötas om det ska bli någon ordning, ingen kan glida runt på en räkmacka bara för att dom är ett stort namn..
Mkt möjligt, men inget jag har koll på
Hursomhelst så är det så det måste skötas om det ska bli någon ordning, ingen kan glida runt på en räkmacka bara för att dom är ett stort namn..
Japp
Lyssna på Erik Gustafssons intervju i periodpausen mellan Luleå och Brynäs, sågade bla forwards och betonar vikten av att forwards gör rätt i press och backcheck för att försvarspelet från backar ska kunna sitta, går fan inte å ha folk som åker runt och lallar där framme.