daaviid skrev: ↑2024-10-18 19:45:47
Vad förvånad man blir. Eller inte alls.
Det värsta är ju att spelarna förmodligen känner samma sak. Det riskerar att bli självförstärkande.
Kimby behöver styra upp det där och bygga en trygghet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det värsta är ju att spelarna förmodligen känner samma sak. Det riskerar att bli självförstärkande.
Styra upp = bänka Ragge och ikväll Kelleher.
Markera!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Nu kan inte ens jag se något possitivt längre. En sak att inte lyckas slå en av de sämsta lagen i Allsvenskan som är en bra prestation i sig, men att tapp två mål på en minut mot dem det är fane mig skamligt.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Styra upp = bänka Ragge och ikväll Kelleher.
Markera!
Trygghet är inte lika med att bänka folk. Bänka folk kan man göra om de skiter i gameplan eller fuskar i hemmjobb och dylikt. Att nån får vila ett byte efter en synnerligen dum tappad puck osv kan ju vara en grej men inte att bänka folk och fucka upp formationerna när de redan går skakigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag tror (och hoppas) att Kimby och Wiken har en tät dialog och att Kimby får många goda råd och tips av Wiken angående detta.