Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Jag hoppas att det löser sig med en målvakt snart, det drar ihop sig till derby mot ohyran från Solna, och med dom målvakter vi har så kommer det att bli lagom kul… Hoppas att Hävelid står den matchen…
-
Silly Season 2024/25
Å andra sidan så ses han som en potentiell ersättare till Armalis.
Tror inte han skulle göra det sämre än våra nuvarande, men ska man in med en ny förstamålvakt så ska det ju vara klass, annars kan man skippa det, imo.
-
Silly Season 2024/25
I dagens avsnitt av Sanny&Svensson så tar man upp målvaktsfrågan och där spånar Sanny att Clara hade varit klockrent för Djurgården när det vankas slutspel i SHL och Färjestad behöver förstärka, då de är guldkandidater.
Brogis, en användare på X, som jag tror är Röglesupporter tog upp namnet som många här pekat på, Kiviaho från Malmö, som bara har kontrakt någon vecka till och varit bra de matcher han stått i SHL.
Men, inget konkret eller något de hört inifrån Djurgården.
Brogis, en användare på X, som jag tror är Röglesupporter tog upp namnet som många här pekat på, Kiviaho från Malmö, som bara har kontrakt någon vecka till och varit bra de matcher han stått i SHL.
Men, inget konkret eller något de hört inifrån Djurgården.
Silly Season 2024/25
Kiviaho tar jag alla dagar i veckan, han har gjort det sjukt bra i Malmö
-
Silly Season 2024/25
I Hockeymorgon pratar dom om Joe Cannata att han skulle kunna dyka upp i Djurgården/Leksand/Färjestad
-
Silly Season 2024/25
Namnet är spännande tycker jag, men det känns som att det kan gå precis hur som helst. Antigen succé eller pannkaka.
Det som är bra här är att vi har två i laget som referens om Wiken är intresserad. Spelade med Weigel och hade Kimby som ass säsongen 19/20 i Löven.
Silly Season 2024/25
Cannata är klockren för DIF, tar också Kiviaho eller Clara men Cannata och kasimir är nog på toppen av min önskelista
-
Silly Season 2024/25
Det är bra.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-14 11:36:58Namnet är spännande tycker jag, men det känns som att det kan gå precis hur som helst. Antigen succé eller pannkaka.
Det som är bra här är att vi har två i laget som referens om Wiken är intresserad. Spelade med Weigel och hade Kimby som ass säsongen 19/20 i Löven.
Frågan är hur bra han är idag ( var 4-5 år sen) ?
Inte en till som har passerat bäst före bara.
Dröm är att hitta en slips, som blir dundersuccé!
Silly Season 2024/25
Jag håller nog min tumme lite extra för Kiviaho, där vet man att målvakten är het redan nu. Gjorde en ruskig match mot brunsås.
Men jag gråter ju inte om Cannata skulle joina heller.
Edit: om det nu ens kommer att ske något i målvaktsfrågan. Skulle inte förvåna mig ett skit om dom går ut med att vi ska lösa uppgiften med målvakterna som vi har.
Men jag gråter ju inte om Cannata skulle joina heller.
Edit: om det nu ens kommer att ske något i målvaktsfrågan. Skulle inte förvåna mig ett skit om dom går ut med att vi ska lösa uppgiften med målvakterna som vi har.
Silly Season 2024/25
Kan Wiken vara så pass ”idiotisk” att han fortsätter med det vi har, när alla experter runt om i detta land, inkl. supportrarna, säger att vi måste uppgradera för att få hela vägen? Tror personligen Wiken är så pass smart att han hugger om läge finns. Sen är det ju den detaljen, man kan inte ta första bästa bara för att.
-
Silly Season 2024/25
Lita på Wiken, lita på processen!Nypovich skrev: ↑2024-10-14 14:31:07Kan Wiken vara så pass ”idiotisk” att han fortsätter med det vi har, när alla experter runt om i detta land, inkl. supportrarna, säger att vi måste uppgradera för att få hela vägen? Tror personligen Wiken är så pass smart att han hugger om läge finns. Sen är det ju den detaljen, man kan inte ta första bästa bara för att.
Silly Season 2024/25
Att Wikegård inte nämner målvaktssituationen tolkar jag som bad news för Andrén. Hade det funnits något som helst förtroende för Andrén från Wikegårds sida så hade han försvarat honom mtp den livliga debatten. Det letas garanterat alternativ.Nypovich skrev: ↑2024-10-14 14:31:07Kan Wiken vara så pass ”idiotisk” att han fortsätter med det vi har, när alla experter runt om i detta land, inkl. supportrarna, säger att vi måste uppgradera för att få hela vägen? Tror personligen Wiken är så pass smart att han hugger om läge finns. Sen är det ju den detaljen, man kan inte ta första bästa bara för att.