Ska sluta jobba från den 1 November fram till 20e. Det är dagarna innan löning som är viktigast...Detblir3poäng skrev: ↑2024-10-11 08:12:52Det där sista är en sjukdom som har satt sig i föreningen!!! Oförmågan att bygga en lagmaskin från start, tillsammans med undanflykten "inte nu man ska vara bäst" efter tidiga matchers haverier är ett faktiskt problem, och vi kommer inte att gå upp förens detta har försvunnit!Manijock skrev: ↑2024-10-11 06:50:36 Viktor Andrén gnäller igen. Kanske skulle göra ett shotspel på det här? Varje gång det är synd om Viktor så tar alla en shot?
Den här gången vilt påhejad av sin målvaktstränare:
"– Det kommer alltid att vara så här att om vi vinner med 1–0 då är det backarnas förtjänst och förlorar vi med 1–0 så är det målvaktens fel. Där är vi alltid och vi måste gilla situationen. Det är ju så"
Bu fuckin hu.... Är ju för fan precis tvärtom. Håller en målvakt nollan så är han matchvinnare och hjälte i både medias och den stora massans ögon. Även om han bara fått en handfull skott på sig från enkla positioner. De defensiva backarna däremot jobbar ständigt i målvaktens skugga.
Vettefan om det var smart att plocka in Andréns polare för den där tjänsten ändå? Känslan är ju att Mikko kanske sa saker Viktor inte klarade av att höra och sen brände sig. Är för satan elitverksamhet.
Avslutar hela resonemanget med allas våran favorit:
"– Sedan är vi i omgång sju. De ska vara som bäst i februari, mars och april."
Glömde bort att poängen i februari är värda mer än de i oktober..... Vi är onekligen i HA för att stanna!
Är ju väldigt bekvämt att skjuta på allvaret förstås. "Inte idag, jag gör det imorgon istället"....
Gällande Andrén så hade det varit ofantligt uppfriskande med en enkel: "Jaa fy fan, det är för dåligt. Jag har spelat för dåligt! Jag måste upp med mina prestationer om det här ska fungera". Istället för massa töntiga undanflykter följt med ett sorgligt martyrskap.