Silly Season 2024/25
-
Silly Season 2024/25
Tycker det är dags att testa Munther.
Han har ju seniorkontrakt så vi lär ju ha tänkt spela honom någon gång ändå.
Han har ju seniorkontrakt så vi lär ju ha tänkt spela honom någon gång ändå.
Silly Season 2024/25
Svartvadet (måste varit han som kommentera igår?) sa ju något i stil med ”om inte det här håller så kvittrar det i mina öron att efter 15 omgångar in så letar och tar man in en ny målvakt”.
Tror inte vi ska kasta så mycket skit än. Vi har tagit poäng i samtliga matcher, bortsett hur det sett ut eller att vi förlorade mot ex Vimmerby. Helt säker på att Wiken inser vad som måste göras (typ målvaktsidan), men att man inte byter ut allt och alla efter 8 omgångar..
Tror inte vi ska kasta så mycket skit än. Vi har tagit poäng i samtliga matcher, bortsett hur det sett ut eller att vi förlorade mot ex Vimmerby. Helt säker på att Wiken inser vad som måste göras (typ målvaktsidan), men att man inte byter ut allt och alla efter 8 omgångar..
-
Silly Season 2024/25
Från Hockeynews:Nypovich skrev: ↑2024-10-10 08:21:37 Svartvadet (måste varit han som kommentera igår?) sa ju något i stil med ”om inte det här håller så kvittrar det i mina öron att efter 15 omgångar in så letar och tar man in en ny målvakt”.
Andrén stod för en läcker räddning i boxplay i den andra perioden, men Svartvadet tror inte att Andrén är en målvakt som kan spela upp Djurgården i SHL. De kan till och med leta efter en ny relativt snart, tror den före detta hockeyspelaren.
– Det är ju en bra målvakt på den här nivån. Men inte en målvakt som kommer att ta Djurgården enda in i mål och in i SHL. Mina små fåglar kvittrar i örat att efter om 15-20 matcher letar man en ännu bättre målvakt, sedan kan man ju ha Andrén kvar naturligtvis.
-
Silly Season 2024/25
Jag tolkade det nog ändå som att han menade oss. Att Andren är en ok målvakt på den här nivån mem kanske inte räcker för att gå upp, och att han hör det snackas om att man ska ge det ca 15-20 matcher och om ingen har steppat upp då så ska man göra en förändring på målvaktssidan.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-10 08:40:31Jag tror att han pratade generellt. Det lät inte som han menade oss specifikt.Nypovich skrev: ↑2024-10-10 08:21:37 Svartvadet (måste varit han som kommentera igår?) sa ju något i stil med ”om inte det här håller så kvittrar det i mina öron att efter 15 omgångar in så letar och tar man in en ny målvakt”.
-
Silly Season 2024/25
Ah jag håller med efter jag läste på Hockeynews.Detblir3poäng skrev: ↑2024-10-10 08:45:45Jag tolkade det nog ändå som att han menade oss. Att Andren är en ok målvakt på den här nivån mem kanske inte räcker för att gå upp, och att han hör det snackas om att man ska ge det ca 15-20 matcher och om ingen har steppat upp då så ska man göra en förändring på målvaktssidan.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-10-10 08:40:31Jag tror att han pratade generellt. Det lät inte som han menade oss specifikt.Nypovich skrev: ↑2024-10-10 08:21:37 Svartvadet (måste varit han som kommentera igår?) sa ju något i stil med ”om inte det här håller så kvittrar det i mina öron att efter 15 omgångar in så letar och tar man in en ny målvakt”.
Ändrade mitt svar ovan.
Silly Season 2024/25
Ingen Lindström då, kontrakt med montreal canadiens
Silly Season 2024/25
SSK-tränarna fick jobba till sig segern mot Djurgården.
Nicolai Meyer fick se sig bli bänkad, till förmån för Egor Polin som skulle bli den stora SSK-hjälten med zorromålet.
– Det handlade bara om att spela de som var heta och det var samma sak i slutet. Det är bara att köra de som är heta idag. Så det var liksom inget snack, säger Magnus Bogren.
Djurgårds-tränarna fick jobba för att behålla ledningen mot Södertälje
– Det handlade bara om att spela de som var bra förr och det var samma sak i slutet. Det är bara att köra de som är iskalla idag. Så det var liksom inget snack, säger Humle & Dumle
Nicolai Meyer fick se sig bli bänkad, till förmån för Egor Polin som skulle bli den stora SSK-hjälten med zorromålet.
– Det handlade bara om att spela de som var heta och det var samma sak i slutet. Det är bara att köra de som är heta idag. Så det var liksom inget snack, säger Magnus Bogren.
– Det handlade bara om att spela de som var bra förr och det var samma sak i slutet. Det är bara att köra de som är iskalla idag. Så det var liksom inget snack, säger Humle & Dumle
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Silly Season 2024/25
Spot on!Eriksson skrev: ↑2024-10-10 09:24:12 SSK-tränarna fick jobba till sig segern mot Djurgården.
Igår var det viktigare vad som stod på ryggen än prestationen. Hade jag inte vetat att det stod Thore och Klasen på ryggen hade de petats ner i hierarkin. Thore pga att han inte alls hängde med igår. Klasen för att han är för fin för att ta jobbet hemåt.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Tror inte han är så bra faktiskt
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Silly Season 2024/25
Hans Youtube kanal skulle "explodera" isåfall!
Silly Season 2024/25
Usch de är svårt med målvakter ändå. Vi måste verkligen få en lyckoträff.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Ja det är otroligt svårt. Galajda var verkligen sämre än vad jag förväntade mig iallafall och det är förmodligen någon liknande värvning som är realistisk för oss.
Avskaffa tre mot tre.
Silly Season 2024/25
Var han verkligen så dålig, eller var det att han bleknade bredvid Lindbom?Mattias_87 skrev: ↑2024-10-10 18:49:24Ja det är otroligt svårt. Galajda var verkligen sämre än vad jag förväntade mig iallafall och det är förmodligen någon liknande värvning som är realistisk för oss.
Eller ja… skitsamma egentligen, men jag fattar din poäng.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Silly Season 2024/25
Ja alltså det blir ju lite av en chansning hur man än gör just nu. Kan inte komma på någon av rätt kaliber som är beprövad i HA just nu. Visst vi har han kashmir med youtubekanal men är det rätt väg att gå? Tur att man inte är sportchef för DIF just nu.Mattias_87 skrev: ↑2024-10-10 18:49:24Ja det är otroligt svårt. Galajda var verkligen sämre än vad jag förväntade mig iallafall och det är förmodligen någon liknande värvning som är realistisk för oss.
David Rautio bör vara avskriven annars stämplar ja ut.