Lee Harvey Oswald skrev: ↑2024-10-09 20:23:42
Vissa saker är sig oskönt likt från föregående 3 säsonger
• Vi gör en svag inledning av serien sep-okt.
• Vi har svårt att göra mer än 1 helt bra period per match (men det är lugnt, det kommer räcka till en 4–5 plats i slutändan aif)
• Vår målvakt släpper in nästan-chanser
• Vi släpper in ett mål.....och tappar all tro på det vi ska göra
• Vi bjuckar generöst på ett flertal 2–1-lägen helt utan anledning (total avsaknad av Hockey-Sense)
• Vi kan inte spela på ledning sent i 3:e perioden
På Skoj-kontot finns så klart våra DIF-kids med Lill Fimp 2.0 i spetsen.
Fick även en skön retrovibe när Brodin i några sekvenser var Brodin igen, blev nästan lite rörd där (men det gick över)
Jaja, Ytterligare 2 tappade poäng.
Du glömde domarna, annars spot on
Vi spelar i en B-liga, då ska vi ha B-domare, inte mer än rätt.
Annars ett både oskönt och osmart fokus att ha, -bara domarna blir bättre så vänder det
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Dusinator skrev: ↑2024-10-09 20:30:25
Nu babblar dom på som om det är första gången nån gjort ett Zorromål.
Impressive du pallar kolla vidare, i samma sekund som de zorroade röven av Andrén så stängde jag min stream.
Jag tror faktiskt jag var snäppet snabbare
Hehe, du kände vibes:en när han gick bakom mål och började flippa upp pucken på klubban?
Men ärligt talat, alla har scoutat sönder Andrén, så bara därför måste han bytas ut... det finns inte en spelare i hela HA som inte vet att man lägger puckar högt på honom så är det safe!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det riktigt jävliga är att jag tror att Hävelid skulle släppt två/tre av dessa tavlor också. Den första är ju en typisk "Hävelid" som rinner igenom under. Den andra är ju svårare om man är kort. Den tredje tror jag dock att han tar så vi hade haft större chans att vinna med honom oavsett.
Det jobbiga är att det snart är derby.... Där kommer säkerligen Andrén att stå pga "erfarenheten". Trots hans rekordsvaga psyke. Därefter tror jag att det kan börja storma på riktigt.....
Doj skrev: ↑2024-10-09 20:36:09
Tycker inte backarna va dåliga idag. Möjligen skulle Hammarlund kunna pricka lite färre benskydd i offensiven.
Och träna backhanddumpar, om han fortsatt ska bli bajsnödig varje gång han har puck i egen zon. Han får aldrig ut dem och lägger dem när det finns all tid i världen att passa.